حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

روشنگری و کمک به انتخاب اصلح وظیفه رسانه‌ها است/ سپاه هیچگاه به شکل مصداقی از کاندیدایی حمایت نمی‌کند

شناسه : 57644 11 می 2021 - 19:45 185 بازدید

فرمانده سپاه ناحیه امامت در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه؛ کد خبر : ۱۹۴۵۱ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۷:۲۲ فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در نشست خبری و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان گفت: رسانه‌ها در روشنگری و آگاهی بخشی آحاد جامعه نقش بسیار مهم و تأثیرگذار دارند. به گزارش آژانس خبری تبریز ما، سرهنگ […]

روشنگری و کمک به انتخاب اصلح وظیفه رسانه‌ها است/ سپاه هیچگاه
به شکل مصداقی از کاندیدایی حمایت نمی‌کند
پ
پ

فرمانده سپاه ناحیه امامت در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه؛

  • کد خبر : ۱۹۴۵۱
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۷:۲۲
روشنگری و کمک به انتخاب اصلح وظیفه رسانه‌ها است/ سپاه هیچگاه به شکل مصداقی از کاندیدایی حمایت نمی‌کند

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در نشست خبری و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان گفت: رسانه‌ها در روشنگری و آگاهی بخشی آحاد جامعه نقش بسیار مهم و تأثیرگذار دارند.

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، سرهنگ پاسدار حسین پوراسمعیل اظهار داشت: ترغیب و تشویق مردم به حضور در انتخابات و در کنار آن انتخاب یک فرد اصلح، در حال حاضر یکی از حیاتی ترین مسائل کشور است.
وی گفت: یکی از ابزارهای انتخابات پر شور و ترغیب مردم به این امر، رسانه‌ها هستند که انتظار می‌رود با تبیین اهداف و ضرورت انتخابات، اهمیت آن را به مردم گوشزد بکنند.
سرهنگ پاسدار پوراسمعیل با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه‌ها سربازان خط مقدم جبهه نرم هستند، گفت: ایجاد موج امید و پرهیز از پمپاژ یأس و ناامیدی در جامعه، بیان مزایای شرکت در انتخابات و مضرات عدم شرکت در آن، مطالبه گری و رساندن خواسته‌های مردم به گوش مسئولین و… از مهم ترین اقداماتی است که رسانه‌ها در این برهه می‌توانند انجام دهند.
فرمانده سپاه ناحیه امامت در ادامه افزود: سپاه پاسداران همیشه و در همه بحرانها در کنار مردم بوده و نقش حمایتی خود را به نحو احسن انجام داده است و در دوران انتخابات هم سعی خواهد کرد با روشنگری، به مردم برای انتخابی بهتر کمک بکند.
وی عدم حمایت از کاندیدای خاص و عدم حمایت مصداقی را سیاست اصلی سپاه در حوزه انتخابات دانست و گفت: سپاه با اطاعت از فرامین امام راحل که حضور و دخالت نظامیان در انتخابات را منع کرده بودند، هیچ گاه کاندیدای خاصی در انتخابات نداشته و فقط در نقش روشنگری و مطالبه‌گری ایفای وظیفه کرده است.
سرهنگ پاسدار پوراسمعیل گفت: در حال حاضر هم اگر کاندیدایی به نام سپاه معرفی می‌شود، صحیح نیست و این افراد به واسطه فعالیت‌های سیاسی و اجرایی خارج از سپاه، در انتخابات شرکت کرده‌اند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه سپاه هیچوقت مردم را در دوران سخت تنها نگذاشته است گفت: نمونه بارز و آخرین موردی که می‌توان به آن اشاره کرد، حضور همه جانبه سپاهیان و بسیجیان برای کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا است که در جبهه‌ها و حوزه‌های مختلف حضور داشتیم.
فرمانده سپاه ناحیه امامت گفت: علاوه بر این با توجه به تعطیلی کسب و کارها و بروز مشکلات در معیشت خانواده‌های کم‌برخوردار، سپاه اقدام به تهیه و توزیع میلیون‌ها بسته معیشتی کرد که سپاه ناحیه امامت تبریز هم علاوه بر صدها هزار بسته معیشتی، در ماه مبارک رمضان هم ۶۷۰۰ بسته معیشتی دیگر، تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز هم در ادامه این نشست گفت: خدمت به مردم بزرگترین عبادت است که نباید فرصت این خدمت بزرگ را با انتخاب افراد غیراصلح، از دست بدهیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا رحمانی گفت: انتخابات دو بازیگر دارد که یکی مردم و دیگری دشمن است و طبیعتا دشمن سعی دارد به هر نحوی، مردم را از حضور در پای صندوق رأی دلسرد کند.
وی افزود: بازیگر دیگر و نقش اصلی انتخابات مردم هستند که وظیفه همه ما، روشنگری و دادن آدرس درست به مردم برای یک انتخاب اصلح و شایسته است.
رحمانی با اشاره به رسالت رسانه‌ها در مورد انتخابات گفت: تبیین شاخصه‌های کاندیدای انقلابی، تبیین اهداف شوم دشمن، نقد و بررسی منصفانه عملکرد دولت‌ها، تبیین پتانسیل‌ها و پیشرفت های کشور، از جمله اقداماتی است که رسانه‌ها می‌توانند به اطلاع مردم برسانند.
در ادامه این نشست خبری و هم اندیشی، اصحاب رسانه استان، سؤالات، انتقادات و پیشنهادات خود را با فرمانده سپاه ناحیه امامت در میان گذاشتند.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=19451

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.