حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

درخواست آزادی عمل سرلشگر جعفری از رییس جمهور برای انتقام از تروریست ها

شناسه : 27841 16 فوریه 2019 - 17:51 453 بازدید

سرلشگر جعفری تلویحا ، نسبت به اقدام نظامی علیه تروریست ها در خاک پاکستان هشدار داد. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران من بعد ملاحظات قبلی را نخواهد داشت و در صورت تداوم و حتی برای انتقام این جنایت به صورت مستقیم وارد عمل خواهد شد، گفت: از همسایه […]

درخواست آزادی عمل سرلشگر جعفری از رییس جمهور برای انتقام از تروریست ها
پ
پ

سرلشگر جعفری تلویحا ، نسبت به اقدام نظامی علیه تروریست ها در خاک پاکستان هشدار داد. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران من بعد ملاحظات قبلی را نخواهد داشت و در صورت تداوم و حتی برای انتقام این جنایت به صورت مستقیم وارد عمل خواهد شد، گفت: از همسایه مسلمان مان پاکستان این سوال را داریم که چرا ارتش پاکستان و سازمان اطلاعات پاکستان در سایه سکوت خود به این گروه‌های تکفیری پناه می‌دهد؟ این سکوت را ما به نوعی حمایت از این گروهک می‌دانیم و سازمان اطلاعاتی پاکستان باید در این خصوص پاسخگو باشد.
سرلشکر جعفری تاکید کرد: سازمان امنیتی پاکستان بدون شک محل اختفا این گروهک‌ها را می‌داند اما سکوت اختیار کرده است.
وی با تاکید بر اینکه دولت‌های خائن امارات و عربستان بدانند که صبر جمهوری اسلامی ایران به سر آمده و نظام اسلامی حمایت‌های مخفیانه شما از گروهک‌های تکفیری را تحمل نخواهد کرد، عنوان کرد: انتقام خون شهیدان ما را از دولت‌های امارات و عربستان خواهیم گرفت و از رئیس جمهور می‌خواهیم دستان ما را برای انجام عملیات‌های انتقام جویانه بیش از گذشته باز بگذارند.
فرمانده کل سپاه گفت: پاکستان هم بداند که من بعد باید هزینه حمایت سازمان اطلاعات پاکستان از گروهک جیش الظلم را بپردازد و بی شک این هزینه برای آنها بسیار سنگین خواهد بود.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.