حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جلسه هم اندیشی و بررسی آخرین وضعیت تدریس کتب آموزش شهروندی در مدارس

شناسه : 12823 15 آوریل 2018 - 3:59 578 بازدید

تبریز ما: جلسه هم اندیشی و بررسی آخرین وضعیت تدریس کتب آموزش شهروندی در مدارس با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای راهبردی آموزش های شهروندی صبح امروز برگزار شد. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی شهرداری تبریز در […]

جلسه هم اندیشی و بررسی آخرین وضعیت تدریس کتب آموزش شهروندی در مدارس
پ
پ


تبریز ما: جلسه هم اندیشی و بررسی آخرین وضعیت تدریس کتب آموزش شهروندی در مدارس با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و اعضای شورای راهبردی آموزش های شهروندی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی شهرداری تبریز در این جلسه اظهار داشت: آموزش شهروندی یکی از وظایف اصلی شهرداری تبریز است و شخص آقای دکتر شهین باهر به طور جدی پیگیر برگزاری هرچه بهتر تدریس این کتب در مدارس هستند.

وی افزود: ما نهاد تخصصی تولید محتوا نیستیم اما به این قضیه ورود کرده و محتواهای لازم توسط کارشناسان ما آماده تدریس در مدارس شده است.

حجت الاسلام حمیدی ضمن تاکید بر ورود سایر مراکز فرهنگی به قضیه آموزش شهروندی اظهار داشت: اخیرا 11 فیلم کوتاه در زمینه آموزش شهروندی زونمایی شد و این امر نشان دهنده عزم راسخ مسئولین شهرداری تبریز در این زمینه است چراکه ما بحث ورود در آموزش شهروندی را نه هزینه اضافه بلکه یک سرمایه گذاری پرسود برای شهرمان تلقی می کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ضمن اشاره بر برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد اظهار داشت: در تلاش هستیم تا پس از برگزاری امتحانات ترم دوم در مدارس، مراسم اختتامیه باحضور مسئولین شهری و استانی برگزار گردد و برای دور بعدی آموزش شهروندی با برنامه ریزی دقیق تر گام برداریم.

در این دیدار همچنین علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: حقوق شهروندی یکی از الزامات دنیای مدرن است چراکه سرنوشت فرهنگی و اجتماعی افراد در آن رخ می دهد.

وی ضمن تاکید بر ورود مدارس غیردولتی به این مبحث اظهار داشت: بایستی معلمان مدارس ابتدایی با آشنایی کامل به قضیه آموزش شهروندی ورود کرده و بر دو مقوله بسیار مهم زدودن انحرافات و تقویت مسئولیت پذیری که از اهداف آموزش و پرورش می باشد تسلط داشته باشند.

همچنین در این جلسه گزارشی از نحوه اجرایی شدن آموزش شهروندی در مدارس اعلام گردید که برگزاری در بیش از نیمی مدارس طی هفته های  آموزشی گذشته از مهمترین مباحث بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.