حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تقدیر از همکاری شهروندان با سازمان مدیریت پسماند تبریز در روز طبیعت 

شناسه : 12602 04 آوریل 2018 - 5:56 205 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از همکاری شهروندان با زحمتکشان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در روز طبیعت تقدیر کرد. به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان ، با تقدیر از همکاری ویژه شهروندان با پاکبانان تلاشگر و عوامل سازمان مدیریت پسماند در روز طبیعت افزود : با توجه به استقبال گسترده از […]

تقدیر از همکاری شهروندان با سازمان مدیریت پسماند تبریز در روز طبیعت 
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از همکاری شهروندان با زحمتکشان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در روز طبیعت تقدیر کرد.

به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان ، با تقدیر از همکاری ویژه شهروندان با پاکبانان تلاشگر و عوامل سازمان مدیریت پسماند در روز طبیعت افزود : با توجه به استقبال گسترده از طرح توزيع کيسه جمع آوري پسماند و همکاری شهروندان با سفیران پاکیزگی در روز طبيعت ، امسال نسبت به سال قبل شاهد محيط زيستي پاکيزه و با نشاط در روز طبيعت بوديم.

اصغري اظهار کرد : با توجه به بازدید های میدانی از پارکها و فضاهای سبز سطح شهر و همچنین حضور مداوم ناظرین سازمان مدیریت پسماند در روز طبیعت ، شاهد مشارکت گسترده و همگاني شهروندان تبريزي در حفظ محیط زیست و پاکیزگی طبیعت اطراف خود بودیم و شهروندان با مشارکت بسيار عالي پسماندهاي خود را جمع آوري و در باکس هاي مخصوص پسماند قرار دادند.

وي افزود : مطابق سالهاي گذشته با برنامه ريزي هاي صورت گرفته سعي کرده ايم حوزه آموزش شهروندي را گسترش دهيم تا شاهد مديريت هر چه بهتر پسماندها توسط خود شهروندان باشيم.

اصغری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بی وقفه معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز و همچنین مناطق دهگانه، گفت :جمع اوری پسماندها از باکس ها و پاکسازی پارکها و فضای سبز سطح شهر، پس مراجعت خانواده ها به منازل خود ، توسط پاکبانان زحمتکش و نظارت دقیق ناظرین سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز و همکاری شبانه معاونین خدمات شهری و اجرایی مناطق دهگانه به صورت منظم و دقیق انجام پذیرفت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.