حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

افزايش ٢٧ درصدي ميزان زباله توليدي شهروندان تبريزي در ده روز پاياني سال ١٣٩٦

شناسه : 12474 25 مارس 2018 - 3:13 308 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از افزايش ٢٧ درصدي ميزان زباله توليدي شهروندان تبريزي در ده روز پاياني سال ١٣٩٦ نسبت به ميانگين توليد روزانه آن در طول سال خبر داد. به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری  بيان مطلب فوق افزود :سازمان مديريت پسماند در راستاي ارائه خدمات بهتر و افزايش مطلوبيت […]

افزايش ٢٧ درصدي ميزان زباله توليدي شهروندان تبريزي در ده روز پاياني سال ١٣٩٦
پ
پ


تبریز ما: مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از افزايش ٢٧ درصدي ميزان زباله توليدي شهروندان تبريزي در ده روز پاياني سال ١٣٩٦ نسبت به ميانگين توليد روزانه آن در طول سال خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علیرضا اصغری  بيان مطلب فوق افزود :سازمان مديريت پسماند در راستاي ارائه خدمات بهتر و افزايش مطلوبيت و بهبود مستمر خدمات در كنار تمام مناطق و سازمانهاي شهرداري بعنوان جزئي از خانواده بزرگ خدمات شهري تمام توان اجرايي و نظارتي خود را براي استقبال هر چه شايسته تر از ميهمانان نوروزي و رضايت شهروندان بويژه در ايام عيد بكار گرفته است . 

اصغری گفت : عليرغم افزايش ميزان توليد زباله در روز پاياني سال به ميزان بالغ بر ١٨٠٠ تن عمليات جمع آوري و حمل بموقع و بدون وقفه اجرا و با تلاش شبانه روزي مجموعه خدوم سازمان بهبود مستمر خدمات در دستور كار قرار دارد. 
وی اظهار کرد :ميانگين تناژ زباله شهري توليدي روزانه در طول سال در شهر تبريز براساس آمار سيستم مكانيزه به ميزان ١١٥٠ تن مي باشد ، که این میزان تناژ در ده روز پایانی سال ۹۶ با افزایش ۲۷ درصدی نسبت به میانگین تولید روزانه زباله در طول سال روزبرو شده است.
اصغری در پایان گفت : با توجه به افزایش میزان تناژ در ده روز پایانی سال ، حضور مداوم و نظارت بر فعالیت پیمانکاران در جهت پاکیزگی شهر ،  هیچگونه مشکل و گزارش انباشت زباله در سطح شهر و حمل زباله سایت میانی نداشته و با وجود مسئولین و کشیک های شبانه روزی در سایت میانی و تجهیز ماشین آلات ،  پسماندهای شهری به صورت منظم جمع اوری و در مرکز دفن فنی مهندسی به صورت بهداشتی دفن میشوند .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.