حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ 15 ذو القعدة 1445 Wednesday, 22 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

افتتاح ۲۰ خانه ورزش روستایی و تجهیز ۱۰ تیم ورزشی در آذربایجان شرقی

شناسه : 57658 11 می 2021 - 23:46 218 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، ابراهیم فیروزی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این خانه های ورزش روستایی با پیگیری رییس گروه ورزش روستایی اداره کل و همکاری بخشداران و دهیاران روستاها در مناطق مختلف روستایی شهرستان های آذربایجان شرقی افتتاح خواهند شد. فیروزی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۷۹ خانه […]

افتتاح ۲۰ خانه ورزش روستایی و تجهیز ۱۰ تیم ورزشی در
آذربایجان شرقی
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، ابراهیم فیروزی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این خانه های ورزش روستایی با پیگیری رییس گروه ورزش روستایی اداره کل و همکاری بخشداران و دهیاران روستاها در مناطق مختلف روستایی شهرستان های آذربایجان شرقی افتتاح خواهند شد.

فیروزی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۷۹ خانه ورزش روستایی در استان ایجاد شده است، اضافه کرد: برای خانه های ورزش روستایی تلاش می کنیم تا از ساختمان هایی استفاده کنیم که در حوزه ورزش کاربرد دارد.

وی تاکید کرد: خانه های ورزش روستایی پس از افتتاح به شورای اسلامی روستا و دهیاری‌ هر روستا تحویل داده می‌شوند و مسئولیت اداره این اماکن ورزشی به آنها واگذار می شود تا خدمات ورزشی لازم را برای جوانان و نوجوانان روستا مهیا کنند.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=19462

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.