حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مربی تراکتور: درصدد کسب امتیاز کامل از بازی‌های معوقه هستیم

شناسه : 32376 23 دسامبر 2019 - 20:08 671 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریزما به نقل از ایرنا، ساکت الهامی عصر دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و شهر خودرو با اشاره به جایگاه دو تیم در جدول لیگ برتر فوتبال، افزود: بازی تیم های تراکتو و شهرخودرو هم از لحاظ جدولی و هم شخصیتی حائز اهمیت بوده و هر […]

مربی تراکتور: درصدد کسب امتیاز کامل از بازی‌های معوقه هستیم
پ
پ

درصدد کسب امتیاز کامل از بازی‌های معوقه هستیم

به گزارش آژانس خبری تبریزما به نقل از ایرنا، ساکت الهامی عصر دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و شهر خودرو با اشاره به جایگاه دو تیم در جدول لیگ برتر فوتبال، افزود: بازی تیم های تراکتو و شهرخودرو هم از لحاظ جدولی و هم شخصیتی حائز اهمیت بوده و هر دو تیم تلاش خود را برای کسب سه امتیاز بازی انجام خواهند داد. 

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه تیم شهرخودرو یک تیم منظمی بوده و از یک سرمربی کار بلد بهره می برد، افزود: پیش بینی ما این است که فردا شاهد یک بازی تاکتیکی و سختی خواهیم بود. 

الهامی عنوان کرد: فاصله بازی های آتی خیلی کم بوده که این امر برای ما خیلی سخت خواهد بود. 

وی در خصوص بازیکنان غایب بازی فردا، اعلام کرد: بازیکن محرومی نداریم ولی چند بازیکن مصدوم هستند که شاید به بازی فردا نرسند . 

الهامی خاطرنشان کرد: خبرهایی مبنی بر اینکه با باشگاه توافق کرده ام تا با برد در ۲ بازی پیش رو به عنوان سرمربی تیم تراکتور انتخاب شوم، صحت ندارد.

دیدار معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم های تراکتور و شهرخودرو فردا سه شنبه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد. 

مربی تراکتور: درصدد کسب امتیاز کامل از بازی‌های معوقه هستیم

مربی تراکتور: درصدد کسب امتیاز کامل از بازی‌های معوقه هستیم

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.