حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اعطای گواهی‌نامه به دانشجویانی که هنگام آزمون با مشکل برق مواجه شده‌اند

شناسه : 59751 11 جولای 2021 - 15:45 358 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریزدر راستای تکریم ارباب رجوع و همراهی و همکاری با آن عده از دانشجویانی که در شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر ساکن هستند و در هنگام آزمون پایان ترم با مشکل مواجه شده‌اند، برای آموزش دانشگاه‌های این دانشجویان گواهی صادر می‌کند. دانشجویانی که […]

اعطای گواهی‌نامه به دانشجویانی که هنگام آزمون با مشکل برق
مواجه شده‌اند
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریزدر راستای تکریم ارباب رجوع و همراهی و همکاری با آن عده از دانشجویانی که در شهرستان‌های تبریز، اسکو و آذرشهر ساکن هستند و در هنگام آزمون پایان ترم با مشکل مواجه شده‌اند، برای آموزش دانشگاه‌های این دانشجویان گواهی صادر می‌کند.

دانشجویانی که با مشکل مواجه شده‌اند می‌توانند با مراجعه به میزخدمت شرکت توزیع نیروی برق تبریز واقع در نشانی تبریز، کوی ولی‌عصر، خیابان قطران با ارائه‌ی درخواست کتبی شامل آدرس منزل مسکونی، ساعت و روز آزمون، در صورت تایید مرکز دیسپاچینگ برق تبریز، گواهی قطع برق در زمان آزمون را دریافت کنند.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=22417

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.