حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استقبال از آغاز به کار بازارچه دائمی خودرو تبریز/ مشکلات ترافیکی شهروندان حل شد

شناسه : 13556 24 ژوئن 2018 - 8:19 262 بازدید

تبریز ما: بازارچه دائمی خودرو تبریز که توسط شهرداری منطقه 6 در محل شهرک مبل و خودرو احداث شده، مورد استقبال و حضور پرشور مردم و مشتریان قرار گرفت. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی، بازارچه خودرو به مساحت 22 هزار مترمربع و ظرفیت 800 خودرو با اجرای 30 هزار مترمکعب عملیات […]

استقبال از آغاز به کار بازارچه دائمی خودرو تبریز/ مشکلات ترافیکی شهروندان حل شد
پ
پ

تبریز ما: بازارچه دائمی خودرو تبریز که توسط شهرداری منطقه 6 در محل شهرک مبل و خودرو احداث شده، مورد استقبال و حضور پرشور مردم و مشتریان قرار گرفت.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی، بازارچه خودرو به مساحت 22 هزار مترمربع و ظرفیت 800 خودرو با اجرای 30 هزار مترمکعب عملیات خاکی و 3 هزار تن آسفالت ریزی با مشارکت سازمان میادین و مشاغل شهری با صرف 10 میلیارد ریال هزینه توسط شهرداری منطقه 6 تبریز افتتاح شد.

در این شهرک مشتری صفر تا 100 کار را از دیدن خودرو تا قیمت توافقی، اعلام نظر بازرس فنی، شماره‌گذاری، ثبت سند و خرید تمام مراحل در این شهرک انجام می دهد.

بازارچه خودرو که از سال 82 جمعه بازار در سبزه میدان قرار داشت بصورت هفتگی برگزار می شد که به دلیل مواجهه با مشکلاتی از جمله ترافیک و نارضایتی اهالی، شهرداری تبریز تصمیم گرفت در زمینه انتقال بازار خودرو به این محل اقدام کند.

در این راستا با عنایت شهردار محترم تبریز و همکاری و تعامل سازنده شهرداری منطقه 6، بهره‌برداری از بازارچه دائمی خودرو با جدیت پیگیری شده و این پروژه به متراژ 22 هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان اجرا شده و در آینده به صورت نمایشگاههای خودرو بهره‌برداری خواهد شد.

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.