حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – حضور زنان در فضای اقتصادی ، هنری و اجتماعی ، زمینه ساز توسعه است.

شناسه : 7328 11 اکتبر 2017 - 11:30 444 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه در جریان افتتاح نمایشگاه عملکرد شش ماهه پارک بانوان شمس به حضور زنان در فضای اقتصادی ، هنری ، اجتماعی که زمینه ساز توسعه است اشاره نمود.  مهندس مولاخواه در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شایستۀ معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – حضور زنان در فضای اقتصادی ، هنری و اجتماعی ، زمینه ساز توسعه است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه در جریان افتتاح نمایشگاه عملکرد شش ماهه پارک بانوان شمس به حضور زنان در فضای اقتصادی ، هنری ، اجتماعی که زمینه ساز توسعه است اشاره نمود.

 مهندس مولاخواه در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شایستۀ معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه و پارک بانوان شمس ابراز داشت: تجربه های موجود در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در طول سال باعث شد تا با اهمیت دادن به کیفیت بیش از کمیت ، حضور بیشتر بانوان توانمند را فراهم آوریم  و این حضور به واسطه گرایش به سوی آموزش و ایجاد بسترهای پرورشی در حوزه های مختلف بوده است.


.


.


.


شهردار منطقه یک اعلام نمود: با فراهم نمودن موفقیت های مهم و آموزشهای اساسی سعی در حمایت از فکرها و توانمندیهای بانوان داشته ایم که بتوانند در جهت الگوسازی برای نسل جوان و در جهت استحکام بنیان خانواده گامهای اساسی و موثری بر دارند.

وی گفت : در شرایط اقتصادی حال حاضر ، تغییر فرهنگ جامعه به سوی کار آفرینی یکی از الزامات برای خروج از رکود و توسعه اقتصادی جامعه است که ، در آن حضور بانوان اهمیت تر و اثر گذارتر می باشد.

شایان ذکر است مهندس مولاخواه از این نمایشگاه بازدید کامل بعمل آورده و ضمن قدردانی از عوامل آن بر تداوم برنامه ها و تقویت تمامی بخشهای پارک بانوان در جهت رضایتمندی آنان و پیشرفت فعالیتها تاکید ورزیدند.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.