حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه‌خانه تبریز

شناسه : 58816 10 ژوئن 2021 - 23:51 183 بازدید

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز مدول دوم تصفیه‌خانه تبریز به صورت نقد تا یک هفته آینده تخصیص می‌یابد. به گزارش تبریز ما، محمدباقر نوبخت چهارشنبه شب در بازدید از مدول دوم تصفیه‌خانه در حال احداث تبریز در ابتدای سفر دو روزه خود به آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: با واریز […]

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تصفیه‌خانه تبریز
پ
پ

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز مدول دوم تصفیه‌خانه تبریز به صورت نقد تا یک هفته آینده تخصیص می‌یابد.
به گزارش تبریز ما، محمدباقر نوبخت چهارشنبه شب در بازدید از مدول دوم تصفیه‌خانه در حال احداث تبریز در ابتدای سفر دو روزه خود به آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: با واریز این مبلغ، مدول دوم باید تا بیستم تیر ماه امسال افتتاح شود.
مدیرعامل آبفای آذربایجان‌شرقی نیز اعلام کرد: مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ایجاد زیرساخت تصفیه فاضلاب در کشور تلقی می‌شود و تا افق ۱۴۲۵ قادر خواهد بود شبکه‌های جمع‌آوری داخل شهری و انتقال و تصفیه را در حد مطلوب و بر اساس برنامه ششم محقق کند.
علیرضا ایمانلو گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و اثر گذار در احیای دریاچه ارومیه محسوب می‌شود زیرا قرار است پساب خروجی این تصفیه‌خانه بر اساس استانداردهای مطلوب به دریاچه ارومیه منتقل یابد.
منابع مالی این پروژه علاوه بر منابع تخصیصی که از محل پیوست قانون بودجه سالانه تأمین می‌شود، از محل اعتبارات ستاد احیا و توازن منطقه‌ای هم تأمین شده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129352

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.