حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

رسمی؛ فراز کمالوند سرمربی تراکتور شد

شناسه : 60418 31 جولای 2021 - 19:51 349 بازدید

مدیرعامل باشگاه تراکتور از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد. به گزارش تبریز ما؛ جمشید نظمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پیرو جلسه صبح امروز (شنبه) هیئت مدیره، پس از بررسی رزومه و برنامه مربیان مختلف پیشنهادی، آقای فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برای فصل […]

رسمی؛ فراز کمالوند سرمربی تراکتور شد
پ
پ

مدیرعامل باشگاه تراکتور از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.
به گزارش تبریز ما؛ جمشید نظمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پیرو جلسه صبح امروز (شنبه) هیئت مدیره، پس از بررسی رزومه و برنامه مربیان مختلف پیشنهادی، آقای فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور برای فصل آینده انتخاب و معرفی شد.
وی افزود: انتخاب آقای کمالوند به عنوان سرمربی جدید، با در نظر گرفتن تمامی جوانب اتفاق افتاده و برای او در این سمت آرزوی موفقیت داریم. همچنین از زحمات سرمربیان پیشین، اعضای کادر فنی و بازیکنان نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.
مدیرعامل باشگاه تراکتور یادآور شد: امیدوارم در فصل آینده با همدلی و همراهی هیئت مدیره و سرمربی جدید و همچنین حمایت هواداران، فصلی درخشان را برای تراکتور رقم بزنیم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130794

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.