حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اسکوچیچ: دنبال اما و اگر نیستم

شناسه : 58831 10 ژوئن 2021 - 23:52 183 بازدید

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای کسب امتیازات به میدان آمدیم و به دنبال اما و اگر در کسب نتیجه نیستیم. به گزارش تبریز ما، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در گروه C مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: ابتدا می‌خواهم بار دیگر رضایت خودم […]

اسکوچیچ: دنبال اما و اگر نیستم
پ
پ

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای کسب امتیازات به میدان آمدیم و به دنبال اما و اگر در کسب نتیجه نیستیم.
به گزارش تبریز ما، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در گروه C مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: ابتدا می‌خواهم بار دیگر رضایت خودم را برای پیروزی مقابل بحرین اعلام کنم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم، فشار روانی زیادی در این بازی برای بازیکنان ایجاد شده بود و ما توانستیم به پیروزی برسیم.
وی ادامه داد: حالا از بازیکنانم می‌خواهم آن دیدار را فراموش کنند. در فوتبال کاری به خاطرات و اتفاقات گذشته نداریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با تیم فوتبال کامبوج افزود: کامبوج را دستکم نمی‌گیرم و احترام زیادی برای این تیم قائلم. بازی‌های این تیم را نگاه می‌کنم و متوجه شدم نتایجی که می‌گیرد، شبیه به عملکردشان نیست. دوست دارم باز هم از تیم خود بخواهم روی این بازی تمرکز داشته باشند.
اسکوچیچ اظهار داشت: ما برای بردن به میدان می‌رویم درحالی‌که احترام زیادی برای حریف خود قائل هستیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که دیدگاهش درباره نتایج سایر گروه‌ها که می‌توانند روی صعود تیم ملی ایران تأثیرگذار باشد، چیست؟ گفت: برای حداکثر امتیازات به بحرین آمده‌ایم و با اما و اگر کاری نداریم. تمام بازیکنان تمرکز روی این موضوع دارند. با شایدها کاری ندارم. هر چه داریم برای هر بازی می‌گذاریم و حداکثر امتیاز را می‌خواهیم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129330

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.