حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

داداشی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج خطاب به دکتر بابایی اقدم: آن موقع که شهرداری تبریز حریم قانونی شهر باسمنج را تصاحب کرده بود، شما کجا تشریف داشتین؟؟؟!!!

شناسه : 61568 20 سپتامبر 2021 - 9:15 1530 بازدید

نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج خطاب به دکتر بابایی اقدم، گفت: آن موقع که شهرداری تبریز با تمام قوا و توان عزمش را برای جدا کردن حریم قانونی شهر باسمنج و تصاحب آن کرده بود، شما بزرگوار کجا تشریف داشتین تا به داد مردم مظلوم منطقه باسمنج برسید؟؟؟!!! به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی […]

داداشی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج خطاب به دکتر بابایی اقدم: آن موقع که شهرداری تبریز حریم قانونی شهر باسمنج را تصاحب کرده بود، شما کجا تشریف داشتین؟؟؟!!!
پ
پ

نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج خطاب به دکتر بابایی اقدم، گفت: آن موقع که شهرداری تبریز با تمام قوا و توان عزمش را برای جدا کردن حریم قانونی شهر باسمنج و تصاحب آن کرده بود، شما بزرگوار کجا تشریف داشتین تا به داد مردم مظلوم منطقه باسمنج برسید؟؟؟!!!
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری باسمنج، مهندس یاور داداشی با اعلام مطلب فوق افزود: آن موقع که شهرداری تبریز با تمام توان و با در اختیار گرفتن بهترین وکلای تبریز و حتی کشور برای گرفتن حریم شهر باسمنج لایحه پشت لایحه تنطیم می کرد و هر روز در دادگاه بر علیه باسمنج رای صادر کرده و ما را محکوم می کردند، شما بزرگوار که الان دلسوز مردم شده اید کجا تشریف داشتین؟؟؟!!!
وی با اشاره به اینکه، آن موقع ریش سفیدان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و دلسوزان منطقه باسمنج با احترام و ادب به شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز برای دفاع از حق و حقوق تضیع شده مردم مراجعه و ساعت ها پشت درب اتاق مدیران شهرداری و شورای شهر معطل می شدند؛ حضرتعالی کجا تشریف داشتین، تصریح کرد: حضرتعالی که الان مدافع حقوق مردم منطقه باسمنج شده اید، بفرمائید آن موقع چرا صدای دادرسی اهالی شریف این منطقه را نشنیدید؟؟؟!!!
نائب رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج، با تاکید بر اینکه: « جناب آقای دکتر بابائی اقدم چنانچه خودتان هم خوب می دانید، حریم و محدوده یک شهر پیکیره و پشتوانه و تاریخ و فرهنگ آن شهر محسوب می شود،» اضافه کرد: شهرداریهای کوچک به اندازه تبریز امکانات و تجهیزات و درآمد پایداری ندارند، لذا وقتی یک شهر بزرگ و غول پیکری مثل تبریز با زور و نزاع و هیاهو و با هزینه های هنگفت میلیاردی حریم شهری را تصاحب نموده و بعد از آن با تمام غرور و تکبر بوق و کرنا می کنند و مدال افتخار بر گردن دست اندرکاران امر انداخته و آنها را به عنوان قهرمانان شهرداری تبریز مورد تشویق قرار داده اند پس جنابعالی چه انتظاری از اهالی باسمنج دارید که دست روی دست گذاشته و به نمایش و حرکت های قهرمانانه شهرداری بی تفاووت بوده و سکوت اختیار کنند.
مهندس داداشی، ادامه داد: شما و دیگر اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهرداری تبریز هرگز دلسوز و مدافع اهالی محترم و فهیم باسمنج نبوده و نیستند و به هیچ عنوان هم نمی توانید به خاطر اینکه بعد از سالها انتظار خواسته به حق مردم برای تاسیس و ایجاد بخشداری در باسمنج تحقق یافته است، به ما خط و نشان کشیده و سرنوشت ما را مشخص کنید.
وی، با عنوان اینکه، بنده و سایر اعضای محترم شورای اسلامی شهر تا آخرین نفس برای احقاق حق مردم و ارتقای و پیشرفت و پس گیری حرایم شهر باسمنج از پا نخواهیم نشست؛ اظهارداشت: بنده با تمام افتخار اعلام می کنم من و سایر همکارانم در شورای اسلامی برای به ثمر نشستن بخشداری و ان شاالله باز پس گیری حرایم از دست رفته شهرمان تا توان داریم لحظه ای آرام نخواهیم نشست و در این راستا از تمامی امکانات و منابع انسانی و مالی شهر در جهت هرچه رفاه و آسایش مردم شریف منطقه و پیشرفت بخش و رساندن منطقه باسمنج به جایگاه واقعی اش بهره خواهیم جست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.