حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آرد مورد نیاز نانوایان آذربایجان شرقی تامین می‌شود

شناسه : 28767 04 مارس 2019 - 13:33 579 بازدید

رئیس اتحادیه نانوایان تبریز با بیان این‌که افزایش قیمت آرد  تاثیری بر قیمت نان ندارد، گفت: آرد نانوایان استان به میزان نیاز تامین می‌شود. محمد عباس‌وندی در گفت‌وگو با خبرنگاران منطقه آذربایجان شرقی، در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که به دنبال افزایش قیمت آرد برخی از نانوایان سطح شهر نیز اقدام به افزایش قیمت […]

آرد مورد نیاز نانوایان آذربایجان شرقی تامین می‌شود
پ
پ

رئیس اتحادیه نانوایان تبریز با بیان این‌که افزایش قیمت آرد  تاثیری بر قیمت نان ندارد، گفت: آرد نانوایان استان به میزان نیاز تامین می‌شود.

محمد عباس‌وندی در گفت‌وگو با خبرنگاران منطقه آذربایجان شرقی، در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که به دنبال افزایش قیمت آرد برخی از نانوایان سطح شهر نیز اقدام به افزایش قیمت نان کرده اند، اظهار کرد: با وجود افزایش هزینه‌های تولید،  طبق روال گذشته نان با قیمت فعلی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. 
  
وی ادامه داد: با مساعدت‌های استانداری و سازمان صنعت و معدن استان هیچ گونه مشکلی در تامین آرد مورد نیاز نانوایان نداریم و به مقدار کافی آرد در میان  نانوایان عرضه می‌شود. 
  
وی افزود: قیمت هر کیلو نان لواش و سنگک یارانه‌ای ۱۷۸۰ تومان و نان بربری ۱۶۵۰ تومان است و قیمت هر کیلو نان سنگک در آزادپزها ۲۶۵۰ تومان، بربری ۲۴۰۰ تومان و هر کیلو نان روغنی سه هزار تومان است. 
  
عباس وندی اضافه کرد: هر کیسه آرد به نانوایان یارانه‌ای با قیمت ۳۳هزار و ۵۰۰ تومان و برای آزاد پزها با قیمت ۵۰ تا ۵۵ هزار تومان عرضه می‌شود. 
  
وی خاطرنشان کرد: دو هزار و ۵۰۰ واحد نانوایی در سطح تبریز وجود دارد که یک هزار و ۶۰۰ واحد یارانه‌ای و مابقی آزاد پز هستند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.