حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

داور پنالتی تراکتور را دزدید (عکس)

شناسه : 56250 19 آوریل 2021 - 11:50 165 بازدید

یکی از صحنه‌های حساس نیمه اول دیدار تراکتور و شارجه، برخورد توپ به دست بازیکن تیم اماراتی بود که داور بازی آن را پنالتی نگرفت. به گزارش تبریز ما، تیم‌های تراکتور و شارجه برگزار کننده یکی از حساس‌ترین دیدارهای گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ هستند. این دیدار که از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شده، در […]

داور پنالتی تراکتور را دزدید (عکس)
پ
پ

یکی از صحنه‌های حساس نیمه اول دیدار تراکتور و شارجه، برخورد توپ به دست بازیکن تیم اماراتی بود که داور بازی آن را پنالتی نگرفت.
به گزارش تبریز ما، تیم‌های تراکتور و شارجه برگزار کننده یکی از حساس‌ترین دیدارهای گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ هستند. این دیدار که از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شده، در نیمه اول گلی به همراه نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.
تقابل خطیبی و عبدالعزیز در طول ۴۵ دقیقه اول، تقابلی نسبتا پایاپای بود و شاگردان این دو هم تیمی قدیمی موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما در گل کردن این موقعیت‌ها موفق نبودند.

یکی از صحنه‌های حساس نیمه اول دیدار تراکتور و شارجه، برخورد توپ به دست بازیکن تیم اماراتی بود که داور بازی آن را پنالتی نگرفت. اعضای کادر فنی و بازیکنان تراکتور که به شدت از این تصمیم داور عصبانی بودند و اعتقاد داشتند که او باید ضربه پنالتی اعلام می‌کرد، نسبت به این تصمیم او اعتراضاتی داشتند که البته تاثیری در رای داور چینی نداشت.
در این صحنه، پیمان بابایی با یک شوت ناگهانی از نزدیکی محوطه جریمه دروازه حریف را نشانه گرفت اما توپ با برخورد به سالم صالح بلوکه شد؛ بازیکن شارجه در حالی راه توپ بابایی را بست که دستانش کاملا باز بود و توپ با برخورد به دست او مسیر خود را تغییر داد. تصمیم داور بازی اما در این صحنه پنالتی نبود تا با توجه به اینکه در این مرحله از رقابت‌ها VAR وجود ندارد یک پنالتی برای تراکتور از دست برود.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/126927

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.