حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آموزش و ارتقا سطح تخصصی کارکنان حوزه زیباسازی از رویکردهای اصلی این سازمان است

شناسه : 11371 30 ژانویه 2018 - 5:45 187 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان زیبا، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز لازمه رشد و توسعه زیبایی بصری شهر را در گرو آموزش و ارتقا سطح دانش و تخصص کارکنان حوزه زیباسازی عنوان کرد. به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان زیبا، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، علی مدبر در جمع مسئولین […]

آموزش و ارتقا سطح تخصصی کارکنان حوزه زیباسازی از رویکردهای اصلی این سازمان است
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان زیبا، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز لازمه رشد و توسعه زیبایی بصری شهر را در گرو آموزش و ارتقا سطح دانش و تخصص کارکنان حوزه زیباسازی عنوان کرد.

به گزارش تبریز ما به نقل از روابط عمومی سازمان زیبا، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، علی مدبر در جمع مسئولین زیباسازی مناطق و مدیران ستادی سازمان با بیان این مطلب اظهار داشت: بی‌شک تحقق واقعی شهری زیبا برگرفته از متدهای مشخص، بدون تجمیع افکار تخصصی دور از دسترس است.

مدبر رسیدن به نقطه ایده آل در حوزه سیما و منظر شهری را در گرو اصلاح جریان فکری حاکم در حوزه زیباسازی دانسته و تاکید کرد: مدیران و کارشناسان زیباسازی برای بهبود هر چه بیشتر عملکرد خود باید آموزش‌های تخصصی و کاربردی لازم را کسب کنند.

وی افزود: با کسب این آموزش‌ها و ارتقا سواد بصری، فعالان این حوزه می‌توانند با تکیه بر تجارب موجود نقش خود را به عنوان بخشی از تاثیر گذاران و مداخله‌گران در امر زیباسازی شهری کلانشهر تبریز ایفا کنند.

مدیرعامل سازمان زیبا، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت فضاهای تولید شده شهری و نیز نحوه اصلاح وضع موجود از جمله مباحثی است که باید به لحاظ رویکردهای متاخر در حوزه معماری، طراحی و مرمت شهری با آن برخورد شود.

به گفته‌ی مدبر، بر همین اساس در آینده‌ای نزدیک نسبت به تشکیل دوره ها و کارگروه‌های تخصصی لازم با دعوت از صاحب‌نظران و اساتید برجسته دانشگاهی اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین برپایی کارگاههای تخصصی معماری نور، نورآرایی، مبلمان شهری، طراحی شهری، پیرایش و ساماندهی بصری از جمله دوره های تخصصی مدنظر این سازمان است که متعاقبا تشکیل می‌شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.