حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بیش از ۲۳۵ میلیون تردد خودرو در محورهای آذربایجان‌شرقی ثبت شد

شناسه : 32910 22 فوریه 2020 - 14:55 1141 بازدید

مسوول مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان‌شرقی از ثبت بیش از ۲۳۵ میلیون و ۱۳۴ هزار تردد خودرو در محورهای استان در ۱۱ ماهه سال جاری خبرداد. به گزارش تبریزما به نقل از ایرنا ،حسین بلوکی اعلام کرد: باتوجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه […]

بیش از ۲۳۵ میلیون تردد خودرو در محورهای آذربایجان‌شرقی ثبت شد
پ
پ

مسوول مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان‌شرقی از ثبت بیش از ۲۳۵ میلیون و ۱۳۴ هزار تردد خودرو در محورهای استان در ۱۱ ماهه سال جاری خبرداد.

به گزارش تبریزما به نقل از ایرنا ،حسین بلوکی اعلام کرد: باتوجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آن لاین در محورهای مختلف استان این آمار در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

وی گفت: از کل ترددثبت شده ۱۵درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۵درصد مربوط به وسائط نقلیه سبک است.

وی اعلام کرد: محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی با بیش از ۳۹ میلیون و ۶۶۶هزار ترد، تبریز- صوفیان با بیش از ۲۰ میلیون و ۲۱۵ هزار و آذرشهر-ایلخچی با بیش از ۱۲میلیون و ۲۸۰هزار تردد پرترددترین محورهای استان در یازده ماهه سالجاری بودند.

بلوکی گفت: محورهای بناب-مراغه بابیش از ۵ میلیون و ۴۰۰هزار ترد، ملکان-بناب با بیش از ۵میلیون و ۳۰۰هزار، مراغه-بناب با بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار و میاندوآب-ملکان با بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد دیگر محورهای پرتردد استان در این مدت بودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.