حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه

شناسه : 57787 14 می 2021 - 11:55 303 بازدید

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه و در مجموع ۱۶۰۰ بسته در طول سه مرحله خبر داد. به گزارش تبریز ما، رحیم ملاحسنی در حاشیه توزیع کمک‌های مؤمنانه گفت: ارزش تقریبی این بسته‌های معیشتی ۴۰۰ هزار تومان است که اعتبار آن توسط بسیجیان شهرداری تبریز تهیه […]

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه
پ
پ

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه و در مجموع ۱۶۰۰ بسته در طول سه مرحله خبر داد.
به گزارش تبریز ما، رحیم ملاحسنی در حاشیه توزیع کمک‌های مؤمنانه گفت: ارزش تقریبی این بسته‌های معیشتی ۴۰۰ هزار تومان است که اعتبار آن توسط بسیجیان شهرداری تبریز تهیه شده است.
فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز تأکید کرد: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ساماندهی کمک‌های مؤمنانه که جزو برنامه‌های سپاه و بسیج در سه ماهه اول است، این بسته‌های معیشتی تهیه شده است.
او اضافه کرد: از سوی دیگر چون شب عید فطر است، خواستیم این بسته‌های غذایی را این عزیزان تقدیم کنیم؛ که نفس موضوع نیز این است که آن‌ها نیز بدانند که ما به فکرشان هستیم.
ملاحسنی خاطرنشان کرد: افراد نیازمند را خودمان شناسایی کردیم و در کنار آن‌ها در مجموعه شهرداری نیز افرادی همچون راننده تاکسی و وانت‌بار و پسماند را مورد توجه قرار دادیم.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128281

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.