حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم افتتاح شد

شناسه : 13067 26 آوریل 2018 - 3:49 382 بازدید

تبریز ما: پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم با حضورچندی از نمایندگان شورای اسلامی شهر تبریز (همچون دکتر شهرام دبیری، علی آجودان زاده، فریدون بابایی اقدم و سعید نیکوخصلت)، هنرمندان و مهمانان خارجی به طور رسمی افتتاح شد. به گزارش تبریز ما،  سازمان فرهنگی هنری شهرداری کلانشهر تبریز، همزمان با آئین های نکوداشت تبریز 2018،  پنجمین […]

پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم افتتاح شد
پ
پ


تبریز ما: پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم با حضورچندی از نمایندگان شورای اسلامی شهر تبریز (همچون دکتر شهرام دبیری، علی آجودان زاده، فریدون بابایی اقدم و سعید نیکوخصلت)، هنرمندان و مهمانان خارجی به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش تبریز ما،  سازمان فرهنگی هنری شهرداری کلانشهر تبریز، همزمان با آئین های نکوداشت تبریز 2018،  پنجمین جشنواره بین المللی نمايش های خيابانی و فضای باز شهرو شهروند تبریزیم را به طور رسمی برگزار و افتتاح کرد.
از ۲۰ دی ماه سال ۹۶با یک کارنوال شهری بسیار باشکوه پنجمین جشنوار بین المللی تبریزیم شروع شده که پنج اردیبهشت ماه باری دیگر این مراسم افتتاح و در ۱۰ اردیبهشت ماه مصادف با شب نیمه شعبان این جشنواره را به مرحله اختتام می رسد.
در این جشنواره بین المللی ۱۰ کشور خارجی شامل کشورهای عراق، تاجیکستان، ایتالیا، قزاقستان، آلمان، اتریش، آذربایجان، مقدونیه، ترکیه و گرجستان با ۱۲ نمایش در بخش مسابقه جشنواره حضور یافته تا آثار خود را به نمایش در آورند.
هدف از برگزاری این جشنواره بازنمایی پتانسیل ها و جایگاه فرهنگی، هنری، تاریخی و علمی تبریز در منطقه به موازات رویدادهای تبریز2018، تولید آثار نمایشی ممتاز مبتنی بر آموزش فرهنگ شهر و شهروندی و اخلاق شهروندی، بازخوانی دوباره تعالیم مرتبط با مهارت‌های زندگی شهری، بازنمایی و معرفی خدمات انجام گرفته از سوی کارمندان خدوم شهرداری تبریز و سازمان‌های وابسته، نمایش مشکلات و معضلات شهروندی در قالب‌های هنری به منظور تلاش در جهت رفع و بهینه سازی رفتارهای اجتماعی ، تلاش در جهت تحقق رعایت حقوق شهروندی از سوی شهروندان، انعکاس هنرمندانه زیبایی‌های فضای شهری است.
شایان ذکر است این جشنواره از پنج الی 10 اردیبهشت ماه در محل پارک ائل گلی تبریز برگزار می شود که روز آخر به ایستگاه آخر رسیده و به کار خود خاتمه می دهد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.