حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

بیانیه عضو هیئت رئیسه و دبیر اتاق اصناف مرکز استان همدان جهت دعوت از عموم مردم به ویژه اصناف برای حضور در انتخابات

شناسه : 32902 21 فوریه 2020 - 15:37 591 بازدید

دبیر اتاق اصناف مرکز استان همدان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از عموم مردم شریف و فرهیخته استان همدان به ویژه اصناف ، کسبه و بازاریان جهت حضور در پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات دوم اسفندماه دعوت به عمل آورد. احمد گازرانی دبیر اتاق اصناف مرکز استان […]

بیانیه عضو هیئت رئیسه و دبیر اتاق اصناف مرکز استان همدان جهت دعوت از عموم مردم به ویژه اصناف برای حضور در انتخابات
پ
پ

دبیر اتاق اصناف مرکز استان همدان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از عموم مردم شریف و فرهیخته استان همدان به ویژه اصناف ، کسبه و بازاریان جهت حضور در پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات دوم اسفندماه دعوت به عمل آورد.
احمد گازرانی دبیر اتاق اصناف مرکز استان همدان در بیانیه‌ای ضمن دعوت از قاطبه مردم فرهیخته و شریف استان علی الخصوص اصناف، بازاریان و اعضای تحت پوشش اتحادیه‌های صنفی استان برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه؛ انتخابات را استمرار مردم‌سالاری دینی و عزم و اراده ملی ایرانیان دانست.
در این بیانیه آمده است در شرایطی که استکبار جهانی و برخی حکومت های سر سپرده منطقه و بعضاً معدودی از منحرفان داخلی ، تمرکز خود را برای ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم با بهره‌گیری از فشارها و مشکلات اقتصادی موجود قرار داده‌اند ؛ در این شرایط حساس بر هر فرد ایرانی و بخصوص جامعه اصناف و بازاریان استان همدان که بازوی قوی انقلاب بوده‌اند و هستند برای تشکیل مجلس قوی و کارآمد انقلابی در روز جمعه دوم اسفندماه همگام با دیگر اقشار جامعه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی خواهیم داشت.
از عموم مردم فرهیخته استان همدان به ویژه بازاریان و کسبه گرانقدر و اعضای محترم اتحادیه‌های صنفی استان برای هر چه با شکوهتر برگزار نمودن انتخابات دعوت به عمل می‌آوریم تا همانند دوره های گذشته حضوری پرشور ، پرصلابت و وحدت‌آفرین داشته و امید است با خلق حماسه‌ای دیگر ، این انتخابات تبلور تحقق منویات و اندیشه‌های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مردم‌سالاری دینی باشد.
?وعده ما جمعه دوم اسفند ۱۳۹۸؛ حضور حداکثری در شعب اخذ رأی?

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.