حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آذربایجان‌شرقی سومین مقصد انتخاباتی رئیسی

شناسه : 58836 10 ژوئن 2021 - 23:52 221 بازدید

مسؤل هماهنگ‌کننده ستاد رئیسی در شمال‌غرب کشور خبر داد؛ مسؤل هماهنگ‌کننده ستاد رئیسی در شمال‌غرب کشور گفت: برابر هماهنگی‌های صورت‌گرفته به احتمال زیاد هفته آینده حجت‌الاسلام رئیسی در سومین سفر انتخاباتی خود میهمان آذربایجان‌شرقی و تبریز خواهد شد. به گزارش تبریز ما، سردار جعفر خسروی در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: معاونت اجتماعی ستاد هماهنگی […]

آذربایجان‌شرقی سومین مقصد انتخاباتی رئیسی
پ
پ

مسؤل هماهنگ‌کننده ستاد رئیسی در شمال‌غرب کشور خبر داد؛

مسؤل هماهنگ‌کننده ستاد رئیسی در شمال‌غرب کشور گفت: برابر هماهنگی‌های صورت‌گرفته به احتمال زیاد هفته آینده حجت‌الاسلام رئیسی در سومین سفر انتخاباتی خود میهمان آذربایجان‌شرقی و تبریز خواهد شد.
به گزارش تبریز ما، سردار جعفر خسروی در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: معاونت اجتماعی ستاد هماهنگی حجت‌الاسلام رئیسی متشکل از اساتید دانشگاه تحقیق و پژوهشی جامع در خصوص مطالبات اقوام و اقلیت‌های دینی در شمال‌غرب انجام داده‌اند که طی یک طرح جامع به تهران ارائه خواهد شد.
او افزود: آذربایجان‌شرقی مهاجرفرست‌ترین استان کشور بر اساس تحقیقات انجام یافته است که میزان مهاجرت از این استان برابر کل کشور است.
مسؤل ستاد هماهنگی رئیسی در شمال‌غرب اعلام کرد: مهمترین معضل استان ما در دولت گذشته حصور یک فرد دانشگاهی ناآشنا به اجرائیات بود.
او اضافه‌ کرد: خواسته آذربایجان تدریس زبان ترکی است، چرا باید این موضوع متمسک کاندیداها برای جمع‌آوری رأی باشد و در ایام انتخابات چهار کلمه ترکی یاد بگیرند؟
خسروی تأکید کرد: پتانسیل آذربایجان همسایگی با ۵ کشور است که مورد غفلت واقع شده است.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129318

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.