حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در ارومیه کشف شد

شناسه : 29432 17 مارس 2019 - 12:10 248 بازدید

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در ارومیه کشف و ضبط شد. سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران ایست و بازرسی شهید کلانتری ارومیه در حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه به تبریز یک دستگاه کامیون مشکوک به حمل کالای […]

۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در ارومیه کشف شد
پ
پ

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در ارومیه کشف و ضبط شد.

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران ایست و بازرسی شهید کلانتری ارومیه در حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه به تبریز یک دستگاه کامیون مشکوک به حمل کالای قاچاق را توقیف کردند.
وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۱۴ دستگاه تلفن همراه قاچاق، ۳۱ هزار و ۵۰۰ عدد قرص سرماخوردگی قاچاق و ۳۶۰ عدد آمپول تقویتی قاچاق را که به طور ماهرانه در داخل خودرو جا سازی شده بود را کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه یک دستگاه خودرو که در امر کالاهای قاچاق مورد استفاده قرار می گرفت توقیف شد و در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد.
وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.