حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز از اجرا و توسعه فضای آموزشی شبیه سازی سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد

شناسه : 30640 16 جولای 2019 - 20:22 466 بازدید

  مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد : توسعه فضای آموزشی شبیه سازی شده زیر زمینی ،در راستای ارتقاء توان عملیاتی آتش نشانان انجام می گیرد. به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ، در راستای گسترش ساخت و ساز عمودی شهری و ارتقاء توان عملیاتی آتش نشانان برای مقابله […]

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز از اجرا و توسعه فضای آموزشی شبیه سازی سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد
پ
پ

  مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز خبر داد :

توسعه فضای آموزشی شبیه سازی شده زیر زمینی ،در راستای ارتقاء توان عملیاتی آتش نشانان انجام می گیرد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ، در راستای گسترش ساخت و ساز عمودی شهری و ارتقاء توان عملیاتی آتش نشانان برای مقابله با حوادث احتمالی در طبقات زیر زمینی و منفی، فضای مناسب آموزشی برای آتش نشانان ایجاد و آموزش های تخصصی به مرحله اجرا درآمد.

مهندس محمد قلیزاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، در بازدید از محل جدید فضای آموزشی شبیه سازی شده طبقات منفی که توسط آموزش نیاز سنجی عملیات در ایستگاه شماره ۱۳ به انجام رسیده، بیان داشت: عصر جدید رشد سریع جمعیت و به تبع آن رشد عمودی ساخت و ساز در شهرها را در پی داشته که همین روند موجب شکل گیری طبقات منفی شده و بایستی با بررسی و پیش بینی خطرات احتمالی در چنین محیط هایی، فضای مناسب آموزشی برای آشنایی و ارتقاء تخصص عملیاتی آتش نشانان ایجاد ، تا توان عملیاتی نیروهای عملیاتی به حد مطلوب برسد.

وی افزود: در همین راستای فضای آموزشی شبیه سازی زیرزمینی در محل ایستگاه عملیاتی آموزشی شماره ۱۳ ایجاد و با برنامه ریزی فنی _تخصصی ،فرماندهان و آتش نشانان به مدت یک ماه به اجرای عملیات آموزشی در این محیط ها می پردازند.

 

 

 

 

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز متذکر شد؛ فضاهای آموزشی مختلف به تناسب نیاز زمانی ایجاد و گسترش خواهد یافت و در آینده نزدیک مصمم به ایجاد فضای عملیاتی گسترده تر در همه سطوح عملیاتی هستیم.

 

وی خاطر نشان ساخت؛ این فضای آموزشی برای اولین بار در کشور با هدف آموزش ، نحوه بکار گیری و مدیریت زمان در هنگام استفاده از دستگاه های تنفسی انجام می گیرد و سازمان آتش نشانی تبریز آماده هر گونه آموزش، همکاری با آتش نشانی های سایر شهرستان برای تبادل افکار و اطلاعات و ارایه آموزش های لازم است.

گفتنی است، فرمانده برگزاری این دوره از مانور را گل قاسمی به عهده داشت و در این  بازدید راوندی معاون عملیات، علمی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی حضور داشت.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.