حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

۲۵ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

شناسه : 56602 24 آوریل 2021 - 11:51 152 بازدید

معاون بهداشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ نفر از هم استانی‌هایمان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند. به گزارش تبریز ما، عباسعلی درستی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه موارد بستری مبتلایان به ویروس کرونا در بیمارستان های استان همچنان […]

۲۵ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند
پ
پ

معاون بهداشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ نفر از هم استانی‌هایمان بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.
به گزارش تبریز ما، عباسعلی درستی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه موارد بستری مبتلایان به ویروس کرونا در بیمارستان های استان همچنان روبه افزایش است، افزود: برای جلوگیری از این روند باید همه افراد به عنوان یک وظیفه ملی به دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا پایبند باشیم.
وی اظهار کرد: شرایط کرونایی در استان بحرانی بوده و مردم برای اینکه از مرگ عزیزان خود جلوگیری کنند باید متعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشند.
درستی ابراز امیدواری کرد: مردم با رعایت فراگیر و دقیق  دستورالعمل های بهداشتی مانند فاصه گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی به هر شکل و عنوانی به جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در استان کمک کنند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127204

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.