حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیکان، حریف مورد علاقه تراکتور برای مدعی شدن (عکس)

شناسه : 57361 06 می 2021 - 15:51 277 بازدید

تیم تراکتور بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، یکشنبه هفته آینده در لیگ برتر به مصاف پیکان خواهد رفت. به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور با هدایت رسول خطیبی نمایش خوبی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ داشت؛ این تیم موفق شد به عنوان یکی از ۳ تیم دوم برتر در منطقه غرب، […]

پیکان، حریف مورد علاقه تراکتور برای مدعی شدن (عکس)
پ
پ

تیم تراکتور بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، یکشنبه هفته آینده در لیگ برتر به مصاف پیکان خواهد رفت.
به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور با هدایت رسول خطیبی نمایش خوبی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ داشت؛ این تیم موفق شد به عنوان یکی از ۳ تیم دوم برتر در منطقه غرب، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کند. شاگردان خطیبی پس از پایان شیرینی که در دور گروهی ACL داشتند، اینک به دنبال کسب چند نتیجه خوب در لیگ برتر برای بازگشت به جمع مدعیان هستند.
سرخ پوشان فوتبال آذربایجان روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست و دوم به مصاف پیکان خواهند رفت؛ حریفی که تداعی کننده خاطرات خوش برای آنها از نیم فصل اول است؛ جایی که سرخ پوشان با هدایت مسعود شجاعی موفق شدند حریف خود را در هفته هفتم با نتیجه سه بر یک در ورزشگاه یادگار امام شکست داده و با صعود به رتبه سوم، خود را به عنوان یک مدعی در لیگ بیستم معرفی کنند.

بعد از آن بازی تیم تراکتور دست خوش تغییرات بسیاری شده و مسعود شجاعی که در آن دیدار به عنوان بازیکن-سرمربی در تراکتور حضور داشت اینک تنها به عنوان بازیکن به حضور خود در تراکتور ادامه می دهد و رسول خطیبی هدایت تیم را به عهده گرفته است. تراکتوری ها امیدوار هستند که به واسطه روحیه خوبی که از صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده اند، بازگشت خوبی به لیگ برتر داشته باشند و با شکست دادن پیکان، به مانند بازی رفت بار دیگر به جمع مدعیان برگردند.
تراکتور در حال حاضر با ۲۷ امتیاز از ۱۹ بازی در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد اما این فرصت را دارد که با کسب نتایج خوب در بازی های معوقه خود بار دیگر به جمع مدعیان برگردد. نقطه شروع این بازگشت می تواند بازی روز یکشنبه مقابل پیکان باشد؛ جایی که البته شاگردان مهدی تارتار به راحتی اجازه کسب سه امتیاز را به شاگردان رسول خطیبی نخواهند داد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127843

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.