حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

پد هلیکوپتر شمالغرب تبریز بهره‌برداری می‌شود

شناسه : 10550 09 ژانویه 2018 - 3:15 166 بازدید

تبریز ما: پد هلیکوپتر شمالغرب تبریز توسط شهرداری منطقه ۶ به زودی به بهره برداری می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، به منظور فراهم کردن تسهیلات مناسب امداد و نجات و تسریع در امدادرسانی در مواقع بحرانی، پد هلیکوپتر شمالغرب تبریز در حوزه منطقه ۶ شهرداری احداث می […]

پد هلیکوپتر شمالغرب تبریز بهره‌برداری می‌شود
پ
پ


تبریز ما: پد هلیکوپتر شمالغرب تبریز توسط شهرداری منطقه ۶ به زودی به بهره برداری می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۶ تبریز، به منظور فراهم کردن تسهیلات مناسب امداد و نجات و تسریع در امدادرسانی در مواقع بحرانی، پد هلیکوپتر شمالغرب تبریز در حوزه منطقه ۶ شهرداری احداث می شود.

 این پروژه در زمینی به وسعت ۳۵ در ۳۵ متر در حد شمال غربی پارک صنعت واقع در جاده صنعت قراملک با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال ساخته شده و در شرف بهره برداری قرار دارد.

 این پد در روزهای اولیه پس از حوادث جهت ارزیابی خسارات، ارسال کمک های اولیه، جابجایی امدادگران، تجهیزات و وسایل امدادی، جابجایی بازدیدکنندگان از محل حادثه، حمل و نقل مصدومین، تهیه خبر و گزارش، تهیه فیلم و عکسبرداری و… کاربرد و استفاده فراوانی دارد، همچنین با هدف انتقال بیمار به بیمارستان های نزدیک مانند بیمارستان شهید محلاتی و بیمارستان آیت الله طالقانی ساخته شده است .

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.