حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 4 ذو القعدة 1445 Saturday, 11 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پایداری چی ها در منطقه آزاد ارس

شناسه : 28723 04 مارس 2019 - 11:15 378 بازدید

محسن نریمان رفتنی شده است. این خبری است که تنها چند روز بعد از انتصاب پورمحمدی بعنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی در رسانه ها و افواه عمومی منتشر می گردد. البته این امر نیز ناپیدا نیست که در روزهای آخر حضور مجید خدابخش بعنوان استاندار آذربایجان شرقی ، این احتمال وجود داشت که محنس نریمان […]

پایداری چی ها در منطقه آزاد ارس
پ
پ

محسن نریمان رفتنی شده است. این خبری است که تنها چند روز بعد از انتصاب پورمحمدی بعنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی در رسانه ها و افواه عمومی منتشر می گردد. البته این امر نیز ناپیدا نیست که در روزهای آخر حضور مجید خدابخش بعنوان استاندار آذربایجان شرقی ، این احتمال وجود داشت که محنس نریمان ، به دلیل قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان با میز ریاست منطقه آزاد ارس خداحافظی نماید.اما در کمال تعجب او نه تنها نرفت بلکه تمام قد در برابر نظر رییس دیوان محاسبات استان ایستاد. نریمان با دریافت پیامی که تلویحا حکایت از تلاش برای برکناری او داشت، دست به کار گردید و تلاش های خود برای ابقا در پست فعلی را ارتقا بخشید. از نخستین اقدامات او دعوت پزشکیان نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی به منطقه آزاد بود تا از زبان او جمله ای تائیدی و یا حمایتی به چنگ آورد. جمله ای که در بازدید از گلخانه صنعتی بدست امد اما کسی متوجه نشد موفقیت یک سرمایه گذار چه ربطی به مدیریت ستادی منطقه آزاد دارد. بهرحال او به فاصله چند روز یک نشست خبری پرو پیمان هم برگزار نمود تا هر آنچه در برنامه مطالبه گفته شده بود را به باد فراموشی بسپارد. در برنامه مطالبه، هرچند مجری توان کارشناسی لازم برای به چالش کشیدن نریمان را نداشت اما چند بار اشتباهات خود نریمان سوژه افکار عمومی و رسانه ها گردید.
نریمان اما ظاهرا دریافته است که برای بقای در قدرت باید دو کار انجام دهد . ابتدا باید مشکلات خود با حسن زاده نماینده هوادار جبهه پایداری مردم جلفا و مرند را به حد اقل برساند و دوم ، برای بقای بیشتر، هرچه بیشتر به اصولگرایان نزدیک شود. او می داند دولت با سرعت ۱۸۰ و البته با همان شیب و زاویه به سمت سمت اصولگرایان چرخیده است بنابراین معنایی ندارد او علم اصلاح طلبی بدست گیرد و هزینه دهد. به این ترتیب نخستین انتصاب او برای روابط عمومی که از خانواده اصولگرایان و نزدیکان حلقه مسجد المهدی مارالان است ، قابل فهم و درنگ است. هرچند نمی توان منکر صبغه رسانه ای مدیر جدید روابط عمومی منطقه آزاد شد اما به نظر میرسد ، آنچه مورد نیاز بوده است ، حلقه ارتباطی ناشی از این انتصاب برای دفع مشکلات ناشی از برکناری مدیر روابط عمومی قبلی بوده است نه چیز دیگری .
غلامرضا منصوری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.