حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هوای آذربایجان از فردا ناپایدار می شود

شناسه : 7476 15 اکتبر 2017 - 8:26 226 بازدید

[ad_1] تبریز ما: برای روزهای سه شنبه و صبح چهارشنبه نسبت به دوشنبه کاهش دما بین ۷ تا ۱۰ درجه در نقاط مختلف پیش بینی می شود. به گزارش تبریز ما به نقل از اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، روز دوشنبه ٢۴ مهر وزش تندباد نسبتاً شدید تا شدید در برخی نقاط می تواند منجر […]

هوای آذربایجان از فردا ناپایدار می شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: برای روزهای سه شنبه و صبح چهارشنبه نسبت به دوشنبه کاهش دما بین ۷ تا ۱۰ درجه در نقاط مختلف پیش بینی می شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، روز دوشنبه ٢۴ مهر وزش تندباد نسبتاً شدید تا شدید در برخی نقاط می تواند منجر به بروز برخی خسارات شود.

این گزارش حاکی است، بارندگی از عصر امروز به تدریج در استان اردبیل ، نیمه شرقی – شمالی آذربایجان شرقی تا نواحی مرکزی و نیمه شمالی آذربایجان غربی آغاز می شود و شاهد آغاز کاهش دمای هوا از امشب خواهیم بود.

گفتنی است روز سه شنبه ٢۵ مهر شاهد کاهش محسوس دمای هوا و مه‌آلود بودن برخی نواحی در استان اردبیل و نیمه شرقی – شمالی آذربایجان شرقی بوده و  بارش‌ها به صورت تدریجی کاهش می‌یابند.

لازم به ذکر است از روز چهارشنبه ٢۶ مهر شاهد وقوع دماهای سردتر از میانگین بلندمدت در صبح این روز و احتمال وقوع یخبندان و دمای زیر صفر در گستره ای وسیع به خصوص در مناطق سردسیر و ارتفاعات مستعد خواهیم بود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.