حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

همه ایرانیان ارمنی در انتخابات شرکت کنند‌

شناسه : 58868 11 ژوئن 2021 - 15:52 346 بازدید

خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری طی پیامی از ارامنه آذربایجان جهت حضور گسترده و یکپارچه در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد. به گزارش تبریز ما، اسقف اعظم گریگور چیفتچیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری طی پیامی از ارامنه آذربایجان جهت حضور گسترده […]

همه ایرانیان ارمنی در انتخابات شرکت کنند‌
پ
پ

خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری طی پیامی از ارامنه آذربایجان جهت حضور گسترده و یکپارچه در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.
به گزارش تبریز ما، اسقف اعظم گریگور چیفتچیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری طی پیامی از ارامنه آذربایجان جهت حضور گسترده و یکپارچه در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.
در متن این پیام آمده است:
«بدینوسیله از عموم ارامنه آذربایجان و کلیه انجمن‌ها و نهادهای این خلیفه‌گری دعوت می‌نماییم تا همدوش با دیگر هموطنان خود با حضوری عظیم در انتخابات، یک بار دیگر وحدت، همدلی و انسجام ملت غیور ایران را به جهانیان بنمایانند.
حضور گسترده در پای صندوق‌های رای وظیفه ملی هر ایرانی از جمله ایرانیان ارمنی بوده و تجلی وحدت و انسجام ملی، تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مشارکت در تعیین سرنوشت سرزمین پرافتخار ایران می‌باشد.
با امید توفیق خدمتگزاری روزافزون یکایک آحاد ملت غیور ایران در شکوفانی و اعتلای هرچه بیشتر ایران عزیز.
اسقف اعظم کریگور چیفتچیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان»

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129384

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.