حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

هدایت کارگران به بیرون از کارخانه!

شناسه : 56365 20 آوریل 2021 - 15:45 146 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، در آستانه روز جهانی کارگر و در سالی که از سوی رهبر انقلاب به شعار “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” مزین شده است تعطیلی یکی از واحدهای تولیدی در تبریز چه معنی دارد؟! آیا عدم حمایت از کارخانجات صنعتی می‌تواند شعار سال ۱۴۰۰ را به عملیاتی شدن نزدیک نماید؟این در […]

هدایت کارگران به بیرون از کارخانه!
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، در آستانه روز جهانی کارگر و در سالی که از سوی رهبر انقلاب به شعار “تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” مزین شده است تعطیلی یکی از واحدهای تولیدی در تبریز چه معنی دارد؟! آیا عدم حمایت از کارخانجات صنعتی می‌تواند شعار سال ۱۴۰۰ را به عملیاتی شدن نزدیک نماید؟
این در حالی است که به خاطر ضامن بودن مدیر شرکت “ماسه‌ریز تبریز” و مشکلات مربوطه و علیرغم تاکیدات دادستان تبریز مبنی بر تداوم فعالیت، این شرکت بدلیل شکایت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی پلمب شده و بیش از ۴۰ نفر از کارگران این شرکت بیکار شده‌اند.
در پی مشکلات پیش‌آمده در خصوص مسایل مالی پیش آمده پیرامون این شرکت و دستور مستقیم دادستان تبریز مبنی بر تداوم فعالیت شرکت “ماسه‌ریز تبریز” با پرداخت بدهی‌ها، طرف مقابل که یکی از صندوق‌های حمایت از توسعه می‌باشد با استنکاف از دستور مستقیم دادستان، بر تملک و پلمب واحد مربوطه اصرار ورزید.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=18026

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.