به گزارش تبریز ما، سعید حاجی زاده گفت: شهرداری تبریز با همکاری و مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری آذربایجان شرقی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر منطقه شرق مدیترانه و یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور دارد که این نمایشگاه ها تاثیر بسزایی در افزایش مراودات داخلی و خارجی و همچنین گسترش روابط همکاری دارند.
وی ادامه داد: در طی روزهایی که تبریز در دو نمایشگاه حضور داشته ملاقات کاری گسترده ای با نهادهای متولی گردشگری و بخش خصوصی انجام شده که این امر می تواند عامل مهمی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات باشد.
حاجی زاده با اشاره به نقش نمایشگاه های گردشگری در معرفی و شناساندن تبریز یادآور شد: نمایشگاه های گردشگری تاثیر بسزایی در معرفی پتانسیل های گردشگری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری دارد که در نمایشگاه گردشگری استانبول و تهران سعی شده است این پتانسیل ها با محوریت تبریز ۲۰۱۸ معرفی شود.
مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به برنامه های ارائه شده در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: برنامه های متنوعی توسط شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی برای حضور در نمایشگاه گردشگری تهران ترتیب داده شده بود که در کنار برنامه های هنری و فرهنگی همچون اجرای موسیقی آذری، اجرای زنده نقاشی و سفال توزیع بیش از ۱۰۰ هزار عدد اقلام فرهنگی اعم از نقشه گردشگری تبریز، بروشور معرفی تبریز، ویژه نامه گردشگری تبریز و سی دی اشعار استاد تبریز ما در غرفه تبریز ۲۰۱۸ توزیع شد.