فراخوان عمومی جهت شناسایی شرکت مشاور برای انجام طرح تفصیلی تبلیغات شهر تبریز
سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در نظر دارد نسبت به استفاده از خدمات مشاورین متخصص در امور تبلیغات، رسانه و مدیریت جامع تبلیغات در جهت ساماندهی تبلیغات شهری در قالب طرح جامع و تفصیلی اقدام نماید.
سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در نظر دارد نسبت به استفاده از خدمات مشاورین متخصص در امور تبلیغات، رسانه و مدیریت جامع تبلیغات در جهت ساماندهی تبلیغات شهری در قالب طرح جامع و تفصیلی بر اساس شرح خدمات مندرج در متن این فراخوان اقدام نماید، لذا از شرکتهای مشاوره تبلیغات/ ارتباطات که دارای تجربه و تخصص در زمینه ساماندهی تبلیغات محیطی، مهندسی تبلیغات، ابزارهای ارتباطاتی اطلاع رسانی و اجرایی هستند و حداقل در یک شهر سابقه اجرای چنین طرحی در سابقه اجرایی خود دارند ، دعوت می گردد حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۹۶/۰۹/۳۰ پروپوزال پیشنهادی بر اساس شرح خدمات، سوابق اجرایی مرتبط به صورت خرد و کلان، تیم اجرایی و برآورد هزینه ، مدارک مرتبط با رتبه پیمان و زمینه های فنی و مهندسی لازم را به آدرس دبیرخانه سازمان ارسال نمایند.
آدرس دبیرخانه: تبریز، خیابان آزادی، حد فاصل چهاراه لاله و ابوریحان، ضلع غربی بازار روز، جنب بانک شهر، دبیرخانه سازمان زیباسازی شهرداری تبریز
برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۴۷۸۲۵۷۰-۰۴۱ تماس حاصل فرمایید.
شرح خدمات
مطالعه، شناخت و تحلیل وضعیت موجود تبلیغات محیطی به همراه تحلیل در نظام های شهری با در نظر گرفتن مقیاس اثر بخشی
مطالعه و بررسی فنی و سازه ای انواع تابلوهای تبلیغات محیطی موجود و ارائه راهکارهای لازم برای ایمنی بخشی به سازه های موجود
بررسی و ارائه راهکار جهت آمایش منطقی تبلیغات در سطح شهر
ظرفیت سنجی، امکان سنجی و ارزیابی پتانسیل های تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر
طراحی و پیشنهاد محورهای الگو در راستای طرح تفصیلی شهر
بررسی کیفیت سیمای زمین و منظر و پوشش گیاهی در محورهای تبلیغاتی
طراحی و معرفی سازه های جدید تبلیغاتی متناسب با بستر شهری (تحقیق و پژوهش و ارائه مدلهای عملیاتی)
بررسی قانونهای اخذ مجوزها و فرآیندهای قانونی و باز طراحی فرم های مربوطه، تفاهم نامه ها، تهیه لوایح و ساختار سازمانی جهت مراجع قانون گذار در حوزه تبلیغات شهری
تدوین استانداردهای ایمنی، حجم، منظر و فضاهای تبلیغاتی در سطح شهر
معرفی مناسب ترین شیوه های تبلیغاتی با توجه به بستر شهری محل قرارگیری و نیز با در نظر گرفتن شرایط
بررسی و ارائه راهکار برای ساماندهی و جمع آوری ساختارهای نابهنجار تبلیغاتی
تدوین طرح توجیهی کاهش هزینه ها و کسب و افزایش درآمد
ایجاد پایگاه اطلاعاتی برای کلیه آگهی نماها با دسترسی داشبورد مدیریتی آنلاین