حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ظرفیت‌های فوق‌العاده عتبات نوروزی اعلام شد

شناسه : 29261 12 مارس 2019 - 15:35 517 بازدید

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت از فراهم شدن ظرفیت فوق العاده عتبات نوروزی برای متقاضیانی که در پیش ثبت نام عتبات نوروزی شرکت نکرده بودند، خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ مرتضی آقایی درباره آخرین برنامه ریزی ها برای عتبات نوروزی توضیح داد: طبق وعده ای که سازمان حج و […]

ظرفیت‌های فوق‌العاده عتبات نوروزی اعلام شد
پ
پ

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت از فراهم شدن ظرفیت فوق العاده عتبات نوروزی برای متقاضیانی که در پیش ثبت نام عتبات نوروزی شرکت نکرده بودند، خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ مرتضی آقایی درباره آخرین برنامه ریزی ها برای عتبات نوروزی توضیح داد: طبق وعده ای که سازمان حج و زیارت داده بود، امکان ثبت نام و تشرف برای متقاضیانی که در پیش ثبت‌نام عتبات نوروزی شرکت نکرده بودند، فراهم شده است.

وی افزود: با تلاشهای دست‌اندرکاران ذی‌ربط و فراهم آمدن ظرفیتهای فوق‌العاده، ثبت‌نام و اعزام کسانی که موفق به نام‌نویسی نشده بودند مهیا شده است و این عزیزان می‌توانند هرچه سریع‌تر به کاروانها و دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور مراجعه داشته باشند.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها حکایت از افزایش ۱۵ درصدی سفرهای هوایی عتبات و ۱۱ درصدی سفرهای زمینی عتبات می‌کرد اما با تمهیدات اندیشیده شده علی‌رغم افزایش سفرها و افزایش هزینه خدمات در ایام نوروز، خوشبختانه این افزایش در سفرهای هوایی به کمتر از ۵ درصد و در سفرهای زمینی به کمتر از ۳ درصد رسید.

آقایی با بیان اینکه سفرهای عتبات نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۹ فروردین ماه انجام می‌گیرد، گفت: افرادی که تمایل دارند در تاریخ‌های بعد از ایام نوروزی و در ایام ماه مبارک رجب و شعبان به سفرهای اعتاب مقدسه مشرف شوند نیز می‌توانند به دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت یا سامانه atabatorg.haj.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.