حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

طرح کریدور خلاق محور تبریز – سهند تصویب شد

شناسه : 61562 18 سپتامبر 2021 - 23:51 670 بازدید

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: طرح کریدور خلاق محور تبریز – سهند با هدف حفظ و احیای هویت فراشهری تبریز تصویب شد. به گزارش تبریز ما، طرح کریدور خلاق محور تبریز – سهند ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار آذربایجان‌شرقی تصویب شد. این طرح با هدف حفظ و احیای هویت فراشهری […]

طرح کریدور خلاق محور تبریز – سهند تصویب شد
پ
پ

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: طرح کریدور خلاق محور تبریز – سهند با هدف حفظ و احیای هویت فراشهری تبریز تصویب شد.
به گزارش تبریز ما، طرح کریدور خلاق محور تبریز – سهند ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار آذربایجان‌شرقی تصویب شد.
این طرح با هدف حفظ و احیای هویت فراشهری تبریز و بر مبنای کاربری‌های فراشهری با گرایش گردشگری و دانش‌بنیان تدوین شده است.
استاندار آذربایجان‌شرقی در خصوص این طرح گفت: هرگونه ساخت‌وساز، تغییر کاربری و صدور مجوز در محور تبریز – سهند باید براساس این طرح صورت گیرد.
محمدرضا پورمحمدی با اشاره به برخی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این محور حتی قبل از افتتاح بزرگراه تبریز – سهند، گفت: با تصویب این طرح از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و ایجاد کاربری‌های برنامه‌ریزی نشده جلوگیری می‌شود.
وی همچنین خواستار توجه ویژه به سهم فعالیت‌های دانش‌بنیان در این طرح شد.
طرح کریدور خلاق محور تبریز – سهند از مصوبات کارگروه امور زیربنایی، توسعه شهری و روستایی، آمایش سرزمین و محیط زیست استان بود که در این جلسه به تصویب رسید.
۴ مورد دیگر از مصوبات این کارگروه ازجمله طرح جامع شهر میانه و اصلاح میدان ورودی شهر بستان‌آباد هم در این جلسه تصویب شد.
در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین گزارش عملکرد کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان و برنامه‌های آتی این کارگروه ارائه شد.
تصویب برنامه مدیریت مناطق چهارگانه محیط زیست استان و تصویب توزیع اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه کل کشور از دیگر نتایج جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بود.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/132214

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.