به گزارش تبریز ما، رییس اداره عملیات معاونت شهر هوشمند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از تولید و راه اندازی سامانه یکپارچه پشتیبانی آنلاین (سیپاس) توسط کارشناسان سازمان خبرداد.
حمیدی هدف از تولید سامانه مذکور را کاهش اتلاف وقت و افزایش بهره وری نیروی متخصص مجموعه شهرداری دانست.
سامانه سیپاس جایگزین مکالمات و دستورات هماهنگی و اقداماتی جهت سنجش و ارزیابی کارکرد پرسنل می شود که تا بحال بدلیل عدم وجود چنین سامانه ای عملکرد آنها قابل سنجش نبود.
بنا به اظهارات وی، در فاز اول راه اندازی سامانه مذکور، سازمان فناوری و واحد پشتیبانی این سازمان اعم از واحدهای معاونت شهر هوشمند و معاونت زیرساخت به عنوان پایلوت، جهت ساماندهی به امورات پشتیبانی و درخواستی و … استفاده می گردد.
لازم است در این خصوص واحدهای مرتبط با این واحدهای پشتیبان در مجموعه شهرداری، همکاری لازم را بعمل آورند تا از بستری مناسب، امن و شفاف استفاده گردد.
رییس اداره عملیات سازمان اظهار امیدواری کردند در فازهای دوم وسوم این پروژه، تمامی امورات مجموعه بزرگ شهرداری می توانند از این سامانه بهره مند گردند.