حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساماندهی پارکینک خودروها در ونیار برای صعود کنندگان به قله دند

شناسه : 7598 18 اکتبر 2017 - 6:55 203 بازدید

تبریز ما: محل پارکینک خودروها در ونیار برای صعود کنندگان به قله دند با دستور مهندس اسحقی سرپرست شهرداری تبریز و مساعدت شهردار و کارکنان محترم منطقه پنج شهرداری محوطه سازی و ساماندهی گردید. محل پارکینک خودروها در ونیار برای صعود کنندگان به قله دند با دستور مهندس اسحقی سرپرست  شهرداری تبریز و مساعدت شهردار […]

ساماندهی پارکینک خودروها در ونیار برای صعود کنندگان به قله دند
پ
پ


تبریز ما: محل پارکینک خودروها در ونیار برای صعود کنندگان به قله دند با دستور مهندس اسحقی سرپرست شهرداری تبریز و مساعدت شهردار و کارکنان محترم منطقه پنج شهرداری محوطه سازی و ساماندهی گردید.

محل پارکینک خودروها در ونیار برای صعود کنندگان به قله دند با دستور مهندس اسحقی سرپرست  شهرداری تبریز و مساعدت شهردار و کارکنان محترم  منطقه پنج شهرداری محوطه سازی و ساماندهی گردید.

از کوهنوردان گرامی درخواست می گردد در جهت حفظ و نگهداری بهتر پارکینک در صورت مشاهده هر گونه تخلیه نخاله و مصالح ساختمانی در محل مذکور با یاداشت شماره  خودروی متخلف با هیات کوهنوردی استان و یا دایره تخلفات شهرداری منطقه پنج تماس حاصل نمایند تا با متخلفین بر خورد قانونی گردد.
شایان ذکر است در این امر عظیم قیچی ساز اسطوره کوهنوردی جهان نیز حضور فعال داشته و نقش بسزایی در اجرای این کار خیر بر عهده داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.