حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

دستگیری قاتل همسرکش در تبریز

شناسه : 60697 12 آگوست 2021 - 23:51 188 بازدید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل همسرکش در تبریز خبر داد. به گزارش تبریز ما، سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در یکی از خیابان‌های تبریز، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ طالقانی به محل اعزام شدند. وی افزود: ماموران […]

دستگیری قاتل همسرکش در تبریز
پ
پ

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری قاتل همسرکش در تبریز خبر داد.
به گزارش تبریز ما، سرهنگ هاشم شعفی در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در یکی از خیابان‌های تبریز، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ طالقانی به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران پس از حضور در محل، مشاهده کردند که مرد ۳۷ ساله تبریزی به علت اختلاف خانوادگی و در حالت غیر عادی، همسر ۳۲ ساله‌اش خود را به قتل رسانده است.
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، وی ادامه داد: بلافاصله قاتل دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به پلیس آگاهی استان معرفی شد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/131095

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.