حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تراکتور چهارمین تیم برتر ایرانی

شناسه : 61652 14 اکتبر 2021 - 14:58 2793 بازدید

در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال باشگاهی جهان، تراکتور در بین تیم های ایران چهارم است. به گزارش تبریز ما؛ بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران همچنان با ۱۶۳۵ […]

تراکتور چهارمین تیم برتر ایرانی
پ
پ

در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال باشگاهی جهان، تراکتور در بین تیم های ایران چهارم است.

به گزارش تبریز ما؛ بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.
قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران همچنان با ۱۶۳۵ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در رتبه سوم قاره کهن ایستاده است. تیم یحیی گل محمدی در سطح جهانی نیز در مقایسه با رده بندی قبلی ۲ پله صعود کرده و در رتبه ۸۴ جهان قرار گرفته است.
تیم فوتبال استقلال با ۱۵۲۶ امتیاز و بدون تغییر مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارد. تیم فرهاد مجیدی در قاره آسیا نیز همچنان در رتبه دوازدهم است و در سطح جهانی با ۴ پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده ۲۳۴ جای گرفته است.
تیم فوتبال سپاهان با ۱۵۲۰ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی در رتبه ۱۴ آسیا قرار دارد. طلایی پوشان اصفهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با یک پله سقوط در رتبه ۲۴۸ قرار گرفته اند.
در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، شهر خودرو و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران جای گرفته‌اند.
بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۴ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم کاوازاکی فرونتاله ژاپن با ۱۷۰۱ امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان سعودی ۱۶۴۱ امتیازی در رتبه دوم جای دارد.
پس از تیم رده سومی پرسپولیس، تیم چونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۲۴ امتیاز در رتبه چهارم قاره کهن قرار دارد. اولسان هیوندای کره جنوبی با ۱۶۱۳ امتیاز به رتبه پنجم صعود کرده و جای الدحیل قطر را گرفته است.
در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۱۰ تیم اول جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با ۲۰۵۸ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.
پس از سرخپوشان آلمانی، تیم منچسترسیتی با ۱۹۷۳ امتیاز در رتبه دوم جای گرفته است. لیورپول انگلیس با ۱۹۵۱ در رتبه سوم قرار گرفته است. چلسی و اینترمیلان با امتیاز مشابه ۱۹۳۸ به ترتیب در رتبه چهارم و پنجم برترین تیم‌های باشگاهی جهان قرار دارند.
بر اساس این رده بندی بارسلونا نیز همچنان در رتبه هفدهم جهان قرار دارد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/132960

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.