حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تراکتور با برد به استقبال سوپرجام رفت

شناسه : 58965 13 ژوئن 2021 - 23:52 351 بازدید

تیم تراکتور موفق شد در دیداری دوستانه پیکان را شکست دهد. به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور که برای برپایی اردو در تعطیلات لیگ برتر راهی تهران شده، عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیکان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. این دیدار از ساعت […]

تراکتور با برد به استقبال سوپرجام رفت
پ
پ

تیم تراکتور موفق شد در دیداری دوستانه پیکان را شکست دهد.
به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور که برای برپایی اردو در تعطیلات لیگ برتر راهی تهران شده، عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم پیکان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز شد و در نیمه اول با برتری دو بر صفر شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید. هر دو گل تراکتور را در نیمه نخست این دیدار محمد عباس زاده در دقایق ۷ و ۲۸ (پنالتی) به ثمر رساند. همچنین رضا سیف احمدی که در این دیدار وظیفه حراست از دروازه تراکتور را برعهده داشت، در اواسط نیمه اول موفق شد پنالتی محمد نوری را مهار کند.
در نیمه دوم شاگردان مهدی تارتار موفق به جبران یکی از دو گل خورده شدند؛ محمد ابراهیمی زننده تک گل تیمش مقابل تراکتور بود تا این دیدار دوستانه با برتری دو بر یک به سود سرخ پوشان فوتبال آذربایجان به پایان برسد.
بهرام رضاییان، عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور و حمیدرضا امیدوار، سرپرست آلومینیوم اراک میهمانان ویژه بازی بودند.
گفتنی است که تیم های تراکتور و پیکان در لیگ بیستم بازی های رفت و برگشت شان را انجام داده اند. بازی رفت دو تیم در تبریز با پیروزی سه بر یک تراکتور همراه بود و در دیدار برگشت که در تهران برگزار شد، دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/129500

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.