حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

بزرگترین پروژه مسیرگشایی تبریز در بزرگراه دو کمال اجرا می‌شود

شناسه : 32319 17 دسامبر 2019 - 15:05 618 بازدید

  به گزارش آژانس خبری تبریزما به نقل از ایسنا، میرعلی‌ اصغر نساج غازانی در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی با بیان این‌که فاز دوم دوکمال در حد فاصل بارنج تا خیابان استاندارد کوی ولی عصر در حال اجرا است، افزود: بزرگراه دوکمال با هزار و ۵۰۰ مترطول و ۶۰ مترعرض اجرا می‌شود. به […]

بزرگترین پروژه مسیرگشایی تبریز در بزرگراه دو کمال اجرا می‌شود
پ
پ

 

به گزارش آژانس خبری تبریزما به نقل از ایسنا، میرعلی‌ اصغر نساج غازانی در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی با بیان این‌که فاز دوم دوکمال در حد فاصل بارنج تا خیابان استاندارد کوی ولی عصر در حال اجرا است، افزود: بزرگراه دوکمال با هزار و ۵۰۰ مترطول و ۶۰ مترعرض اجرا می‌شود.

به گفته شهردار منطقه ۵ تبریز در باند رفت این پروژه عملیات تملک، زیرسازی و جدول گذاری در حال اجرا شدن است و تملک و آزادسازی املاک واقع در باند برگشت نیز به طور همزمان اجرا می شود.

نساج با اشاره به اینکه پیش از این فاز اول دوکمال با هزار میلیارد ریال هزینه از شفیع زاده تا بارنج به بهره برداری رسیده‌ است، تشریح کرد: این پروژه جزو طرح‌های عمرانی مهم تبریز محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در ادامه بزرگراه دوکمال را جزو بزرگترین پروژه‌های مسیرگشایی شهرداری تبریز دانست و در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و مشارکت شهروندان اجرا و به بهره برداری برسد.

بزرگترین پروژه مسیرگشایی تبریز در بزرگراه دو کمال اجرا می‌شود

بزرگترین پروژه مسیرگشایی تبریز در بزرگراه دو کمال اجرا می‌شود

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.