حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

افزایش دو پست عملیاتی آتش‌نشانی در تبریز

شناسه : 59778 12 جولای 2021 - 23:52 533 بازدید

دو پست عملیاتی آتش‌نشانی در مناطق عون‌بن‌علی و ائل‌گلی تبریز با محوریت تامین ایمنی شهروندان و گردشگران این مناطق آغاز به کار می‌کند. به گزارش تبریز ما، علیرضا زبردست با اعلام این خبر گفت: در راستای حفظ و افزایش ضریب ایمنی شهروندان در مناطق تفریحی و گردشگری تبریز، دو پست عملیاتی آتش‌نشانی آماده ارایه خدمات […]

افزایش دو پست عملیاتی آتش‌نشانی در تبریز
پ
پ

دو پست عملیاتی آتش‌نشانی در مناطق عون‌بن‌علی و ائل‌گلی تبریز با محوریت تامین ایمنی شهروندان و گردشگران این مناطق آغاز به کار می‌کند.
به گزارش تبریز ما، علیرضا زبردست با اعلام این خبر گفت: در راستای حفظ و افزایش ضریب ایمنی شهروندان در مناطق تفریحی و گردشگری تبریز، دو پست عملیاتی آتش‌نشانی آماده ارایه خدمات ایمنی به شهروندان شد.
وی ضرورت فعالیت دو پست عملیاتی را در مناطق گردشگری عون‌بن‌علی و ائل‌گلی را به لحاظ حضور بیشتر شهروندان در این اماکن به ویژه در ایام خاص و تعطیل عنوان کرد و افزود: سالانه میزان وقوع حوادث در چنین اماکنی متفاوت و ضرورت ایجاد چنین پست‌های سریع عملیاتی بیش از پیش احساس می‌شد که تمهیدات مربوطه در روزهای اخیر انجام و هر دو پست عملیاتی از روز یکشنبه مورخه ۲۰ تیرماه سال جاری شروع بکار می کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز یاد آور شد: ضمن اینکه سازمان آتش‌نشانی تبریز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارایه خدمات ایمنی به شهروندان است، از همشهریان تقاضا می‌شود اصول ایمنی را رعایت و از انجام هرگونه اعمالی که می‌تواند منجر بروز حوادث شود خودداری کنند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130212

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.