حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

استوری خطیبی برای صعود تراکتور (عکس)

شناسه : 57043 01 می 2021 - 3:51 148 بازدید

سرمربی تیم تراکتور صعود تیمش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با انتشار یک استوری تبریک گفت. به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور با کسب ۲ برد، ۴ مساوی و ۱۰ امتیاز به کار خود در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا با رتبه دوم پایان داد. با توجه به شرایط، صعود تراکتور به […]

استوری خطیبی برای صعود تراکتور (عکس)
پ
پ

سرمربی تیم تراکتور صعود تیمش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با انتشار یک استوری تبریک گفت.
به گزارش تبریز ما؛ تیم تراکتور با کسب ۲ برد، ۴ مساوی و ۱۰ امتیاز به کار خود در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا با رتبه دوم پایان داد. با توجه به شرایط، صعود تراکتور به عنوان تیم دوم از این گروه در گرو نتایج بازی های دو گروه اول و سوم قرار داشت که این اتفاق با شکست استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان رخ داد تا شاگردان رسول خطیبی به عنوان سومین تیم ایرانی جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کنند.
رسول خطیبی، سرمربی تیم تراکتور با انتشار یک استوری در اینستاگرام، به این اتفاق واکنش نشان داد:
یک تبریک خیلی ویژه به بازیکنان باغیرت تراکتور دارم. به آنها گفته بودم که شما تلاش کردید و مطمئن باشید که خدا کمک تان می کند. خدا را شکر کرد که تیم صعود کرد. از همه بازیکنان که واقعا پرتلاش و با تمام وجود بازی کردند تشکر می کنم. به تمام هواداران باتعصب و پرشور تراکتور هم این صعود را تبریک می گویم و امیدوارم که از تیم تان راضی باشید.
گفتنی است که تیم تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف النصر عربستان، صدرنشین گروه D خواهد رفت.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127583

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.