حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شناسایی ۵۵ استعداد ورزشی در مسابقات فوتسال محلات/ مسابقات والیبال محلات برگزار می شود

شناسه : 13875 07 جولای 2018 - 16:42 359 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از شناسایی بیش از ۵۵ استعداد ورزشی در مسابقات فوتسال محلات جام تبریز ۲۰۱۸ خبر داد. به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ با بیان این مطلب اظهار کرد: در چند ماه گذشته برای ورزش محلات گام های بلندی […]

شناسایی ۵۵ استعداد ورزشی در مسابقات فوتسال محلات/ مسابقات والیبال محلات برگزار می شود
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از شناسایی بیش از ۵۵ استعداد ورزشی در مسابقات فوتسال محلات جام تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی شامگاه شنبه در آیین اختتامیه مسابقات فوتسال جام تبریز ۲۰۱۸ با بیان این مطلب اظهار کرد: در چند ماه گذشته برای ورزش محلات گام های بلندی توسط این سازمان برداشته شده که این مسابقات از جمله این اقدامات است.

وی افزود: نتیجه این مسابقات استعدادیابی از بازیکنان محلات تبریز بود که در این راستا بیش از ۵۵ نفر انتخاب شد که امیدواریم نسل جدیدی از فوتبال آذربایجان را ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۱ هزار نفر این مسابقات را تماشا می کردند، ادامه داد: حدود سه هزار و ۵۰۰ بازیکن و کادر فنی درگیر این مسابقات بودند که امیدواریم بازیکنان شاخص از قلب این مسابقات شکوفا شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه موفق به واگذاری تیم فوتبال شهرداری تبریز نشدیم، اظهار کرد: این تیم با اعتماد به جوانان تبریزی که در این مسابقات شناسایی شده در رقابت های دسته یک کشور حضور خواهد داشت.

وی همچنین ادامه داد: با این وجود تنها یک چهارم هزینه سال گذشته را برای این تیم هزینه خواهیم کرد و تیم تمام بومی خواهیم داشت.

رحیمی با بیان اینکه یک پنجاهم بودجه شهرداری به ورزش تخصیص داده شده، ادامه داد: ما با حداقل هزینه ها با ترکیب بومی می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی از برگزاری مسابقات محلات والیبال در این کلانشهر خبر داد و گفت: همچنین در راستای توسعه ورزش های همگانی مسابقات محلات والیبال و همچنین مسابقات بومی محلی در پارک های کلانشهر تبریز برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.