حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز ثبت‌نام دومین دوره روزنامه‌نگاری در آذربایجان‌شرقی

شناسه : 60303 27 جولای 2021 - 23:51 336 بازدید

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: نام‌نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره آموزشی مجازی روزنامه‌نگاری مقدماتی در استان آغاز شد. به گزارش تبریز ما، مرتضی شفیعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دوره‌های آموزشی حضوری خانه مطبوعات استان، استقبال از کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های مجازی گسترش یافته […]

آغاز ثبت‌نام دومین دوره روزنامه‌نگاری در
آذربایجان‌شرقی
پ
پ

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: نام‌نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره آموزشی مجازی روزنامه‌نگاری مقدماتی در استان آغاز شد.
به گزارش تبریز ما، مرتضی شفیعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دوره‌های آموزشی حضوری خانه مطبوعات استان، استقبال از کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های مجازی گسترش یافته و شاهد اقبال فعالان رسانه‌ای استان از دوره آموزشی مجازی روزنامه‌نگاری مقدماتی بوده‌ایم.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که نام‌نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره آموزشی مجازی روزنامه‌نگاری مقدماتی در استان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی نیز با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور و استان، به صورت مجازی برگزار می‌شود.
شفیعی ادامه داد: این دوره در قالب ۱۰ جلسه و در سرفصل‌های اصول خبرنویسی، روش‌های مصاحبه، گزارش‌نویسی، قانون مطبوعات و اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای برگزار می‌شود، افزون بر این‌که کارگاه آموزشی آشنایی با جرائم سایبری رسانه نیز به صورت ضمنی پیش‌بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: تمامی شرکت‌کنندگان در آزمون پایان دوره شرکت خواهند کرد و افرادی که بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند، ضمن دریافت گواهی‌نامه مربوطه، به رسانه‌های مکتوب و مجازی استان جهت فعالیت معرفی خواهند شد و مجوز حضور در دوره‌های پیشرفته یا تکمیلی را خواهند داشت.
شفیعی یادآور شد: نام‌نویسی در دوره برای عموم آزاد بوده و اعضای خانه مطبوعات استان و خبرنگاران شاغل در رسانه‌های دارای مجوز از تخفیف ۵۰ درصدی هزینه شرکت در دوره برخوردار بوده‌ و همچنین کارمندان روابط عمومی نهادهای دولتی و غیردولتی با ارائه معرفی‌نامه معتبر از تخفیف ۲۵ درصدی ثبت نام بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی، با اشاره به این‌که دوره آموزشی تکمیلی تا پایان تابستان؛ با مشارکت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تبریز برگزار می‌شود، گفت: چند دوره آموزشی تخصصی نیز طراحی و برنامه‌ریزی شده که به زودی فراخوان نام‌نویسی از علاقه‌مندان منتشر خواهد شد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/130613

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.