حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی: 25 هزار نفر در آذربایجان دعوا کردند

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی: ۲۵ هزار نفر در آذربایجان دعوا کردند

شناسه : 32149 01 دسامبر 2019 - 19:49 341 بازدید

به گزارش تبریزما، به نقل از نصر علی صفایی فرد امروز در گفت و گویی اظهار داشت: ۲۵ هزار و ۸۱۸ نفر در هفت ماهه امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی مراجعه کردند. وی گفت: ۲۵ هزار و ۸۱۸ نفر در هفت ماهه اول امسال به دلیل […]

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی: ۲۵ هزار نفر در آذربایجان دعوا کردند
پ
پ

به گزارش تبریزما، به نقل از نصر علی صفایی فرد امروز در گفت و گویی اظهار داشت: ۲۵ هزار و ۸۱۸ نفر در هفت ماهه امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی مراجعه کردند.

وی گفت: ۲۵ هزار و ۸۱۸ نفر در هفت ماهه اول امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعان نزاع ۲۵ هزارو ۳۶۷ نفر بود، حدود ۱٫۷۸ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان افزود: از کل مراجعین نزاع در طی این مدت ۱۸ هزار و ۸۳۹ نفر مرد و ۶ هزارو ۹۷۹ نفر زن بودندکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته هر کدام به ترتیب حدود ۳۶ صدم و ۲٫۳۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

صفائی فرد افزود: در مهر ماه امسال نیز آمار مراجعین نزاع با ۱۰۷ نفر کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۳ هزارو ۵۰ نفر رسیده است که از این تعداد ۲ هزارو ۲۰۳ نفر مرد و ۸۴۷ نفر زن بوده اند.

وی گفت: کل مراجعین مدعی صدمات نزاع در سال ۹۷ به ادارات پزشکی قانونی استان برابر با ۳۷ هزارو ۵۰۰ نفر بود که از این تعداد ۲۷ هزارو ۱۹۲ نفر مرد و ۱۰ هزارو ۳۰۸ نفر زن بودند.

۲۵ هزار نفر در آذربایجان دعوا کردند

۲۵ هزار نفر در آذربایجان دعوا کردند

۲۵ هزار نفر در آذربایجان دعوا کردند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.