حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام تبریک رییس شورای استان در پی قهرمانی سروقامتان شهرداری

شناسه : 11738 14 فوریه 2018 - 3:26 247 بازدید

تبریز ما: غلامحسین مسعودی ریحانی عضو شورای شهر تبریز و رییس شورای اسلامی استان به مناسبت قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز این عنوان را در پیامی تبریک گفت. به گزارش تبریز ما، در این پیام آمده است، آسمان خراشان شهرداری تبریز امروز برای دومین بار در این چند هفته اخیر شادی را برای ملت آذربایجان […]

پیام تبریک رییس شورای استان در پی قهرمانی سروقامتان شهرداری
پ
پ


تبریز ما: غلامحسین مسعودی ریحانی عضو شورای شهر تبریز و رییس شورای اسلامی استان به مناسبت قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز این عنوان را در پیامی تبریک گفت.

به گزارش تبریز ما، در این پیام آمده است،

آسمان خراشان شهرداری تبریز امروز برای دومین بار در این چند هفته اخیر شادی را برای ملت آذربایجان بعد از قهرمانی مس سونگون هدیه دادند.

قهرمانان بسکتبال ایران امروز نشان دادند که پشتکار و تلاش چنان که با مدیریت صحیح هدایت شود همواره نتیجه اش پیروزی خواهد بود.

قهرمانی لیگ برتر مهمی بود که حلاوتش غروری تازه به مردم آذربایجان بخشید و چه زیباتر میشود این شیرینی با قهرمانی تیم والیبال شهرداری‌تبریز در لیگ برتر و موفقیت تراکتورسازی در لیگ قهرمانان همراه گردد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تشکر به بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری، مراتب تقدیر خود را از برادر ارجمند جناب دکتر رحیمی به خاطر برنامه ریزی های دقیق و حساب شده و کسب موفقیت‌های مداوم اعلام می دارم.

با احترام

 غلامحسین مسعودی ریحان

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.