حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نتایج غیررسمی انتخابات مجلس در حوزه‌ انتخابیه تبریز

شناسه : 32917 22 فوریه 2020 - 16:38 2781 بازدید

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در حالی به اتمام رسید که تا زمان ارسال این گزارش، نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری تبریز اعلام نشده است. به گزارش تبریزما به نقل از فارس،  با پایان مهلت قانونی اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، […]

نتایج غیررسمی انتخابات مجلس در حوزه‌ انتخابیه تبریز
پ
پ
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در حالی به اتمام رسید که تا زمان ارسال این گزارش، نتایج رسمی این مرحله از انتخابات از سوی فرمانداری تبریز اعلام نشده است.

به گزارش تبریزما به نقل از فارس،  با پایان مهلت قانونی اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، عملیات فک پلمپ و شمارش آرا در شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو آغاز شد.

نتایج اعلامی شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه غیررسمی و بر اساس بررسی‌های میدانی خبرنگار فارس در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به‌دست آمده است. آمار رسمی  از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد.

براساس آمار اولیه و نتایج اعلامی شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه غیررسمی و بر اساس بررسی‌های میدانی خبرنگار فارس در حوزه انتخابیه  تا لحظه مخابره خبر رقابت به‌صورت زیر است:

البته نوشتن اسم اول یا دوم به منزله آراء کاندیدا نمی‌باشد.

۱- مسعود پزشکیان ( اصلاح‌طلب)

۲- احمد علیرضا بیگی ( اصولگرا)

۳- روح الله متفکرآزاد ( اصولگرا)

۴-محمدرضا تاج الدینی  ( اصولگرا)

۵- محمدحسین فرهنگی ( اصولگرا)

۶- علیرضا منادی ( مستقل)

۷- محمد اسماعیل سعیدی ( مستقل)

برای کسب ۶ کرسی سبز بهارستان تبریز، آذرشهر و اسکو با هم رقابت می‌کنند.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.