حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حاج رضایی عضو هیئت مدیره تراکتور شد

شناسه : 32644 30 ژانویه 2020 - 16:17 2418 بازدید

مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، طی حکمی، امیر حاج رضایی را به عنوان مشاور عالی خود در حوزه ورزش و عضو جدید هیئت‌ مدیره این باشگاه منصوب کرد. به گزارش تبریزما،در حکم حاج رضایی آمده است: انتظار می‌رود در راستای اعتلای نام و تداوم دستاوردهای ارزشمند این مجموعه، گام‌های موثری برداشته، از هیچ […]

حاج رضایی عضو هیئت مدیره تراکتور شد
پ
پ

مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، طی حکمی، امیر حاج رضایی را به عنوان مشاور عالی خود در حوزه ورزش و عضو جدید هیئت‌ مدیره این باشگاه منصوب کرد.

به گزارش تبریزما،در حکم حاج رضایی آمده است: انتظار می‌رود در راستای اعتلای نام و تداوم دستاوردهای ارزشمند این مجموعه، گام‌های موثری برداشته، از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با بکارگیری امکانات موجود، یاری‌رسان دیگر اعضای هیئت مدیره و باشگاه در جهت ارتقای آن و دستیابی به قله‌های افتخار ورزش پهلوانی و قهرمانی باشید.

امید است با توکل و استعانت از پروردگار متعال و با رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سازمان لیگ و بر اساس اساسنامه باشگاه، این مجموعه را در نیل به اهداف کلان فرهنگی، ورزشی و اقتصادی خود یاری کنید.

موفقیت روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

محمدرضا زنوزی مطلق 
رئیس هیئت مدیره»

 امیر حاج‌ رضایی از پیشکسوتان خوش‌نام فوتبال ایران است که به عنوان مفسر و تحلیل‌گر فوتبال فعالیت می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.