حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

کمک می‌کنیم تا محیط بهتری برای بیماران اعصاب و روان فراهم شود

شناسه : 57434 07 می 2021 - 23:51 145 بازدید

شهردار تبریز گفت: بیمارانی که در بیمارستان رازی بستری هستند، نیاز به فضای بهتری دارند و ما به همراه دیگر نهادها کمک می‌کنیم تا این شرایط برای آنها فراهم شود. به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر امروز در جریان بازدید خود از بیمارستان رازی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به همراه تعدادی از […]

کمک می‌کنیم تا محیط بهتری برای بیماران اعصاب و روان فراهم
شود
پ
پ

شهردار تبریز گفت: بیمارانی که در بیمارستان رازی بستری هستند، نیاز به فضای بهتری دارند و ما به همراه دیگر نهادها کمک می‌کنیم تا این شرایط برای آنها فراهم شود.
به گزارش تبریز ما، ایرج شهین‌باهر امروز در جریان بازدید خود از بیمارستان رازی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر از بیمارستان رازی بازدید کردیم تا در جریان مشکلات این بیمارستان قرار بگیریم و تا حد امکان به رفع آنها کمک کنیم.
او ادامه داد: وضعیت بیماران بستری در این بیمارستان، به گونه‌ای است که باید هر چه سریع نسبت به رفع کمبودها و بهبود شرایط موجود اقدام شود که امیدواریم در کنار نهادهای دیگر، دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم مشکلات این مجموعه حل شود.
او افزود: شهرداری تبریز عمدتا به توسعه فضای سبز، محوطه سازی و احداث فضاهای عمومی در بیمارستان رازی کمک می‌کند.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127978

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.